موضوع (تعداد مقاله) |
---|
علوم تربیتی 4 |
كتابداری، آرشیو و نسخه پژوهی 2 |
روانشناسی 1 |
ادبیات و زبانها 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 8 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 3 |
ب 2 |
علمی-ترویجی 1 |
-
1.
نویسنده : حاجیلو، محمدحسین ؛ اسحاقی، فاخته ؛ محمدی، رضا ؛
مجله:نامه آموزش عالی»بهار 1402 - شماره 61 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:دانشگاهبین المللی شدنتضمین کیفیتنظام آموزش عالی
-
2.
نویسنده : اسحاقی، فاخته ؛ محمدی، رضا ؛
مجله:مطالعات آموزش زبان فارسی»بهار و تابستان 1398 - شماره 4 (31 صفحه - از 119 تا 149 )
کلیدواژه ها:نظام آموزش عالیاعتبارسنجیارزیابی کیفیترشته زبان و ادبیات فارسیرشد کمی
-
3.
نویسنده : محمدی، رضا ؛ اسحاقی، فاخته ؛
مجله:رهیافت»بهار 1398 - شماره 73 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 13 تا 26 )
کلیدواژه ها:نظام آموزش عالیاعتبارسنجیارزیابی کیفیت
-
4.
نویسنده : محمدی، رضا ؛ عارفی، محبوبه ؛ بازرگان، عباس ؛ اسحاقی، فاخته ؛
مجله:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»بهار 1393 - شماره 5 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (40 صفحه - از 115 تا 154 )
کلیدواژه ها:نظام دانشگاهیممیزیعوامل و ملاک ها
-
5.
نویسنده : محمدی، رضا ؛ اسحاقی، فاخته ؛
مجله:مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی»پاییز 1392 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 33 تا 56 )
کلیدواژه ها:ارزیابی درونیبرنامه درسینظام آموزش عالی
-
6.
نویسنده : محمدی، رضا ؛ اسحاقی، فاخته ؛ پرند، کورش ؛ احتشام حسینی، مژگان ؛
مجله:رهیافت»پاییز و زمستان 1388 - شماره 45 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (8 صفحه - از 33 تا 40 )
کلیدواژه ها:اعتبارسنجيارزيابي دروني و بيرونيموسسات پژوهشيارزیابیکیفیتارزیابی درونیالگوی اعتبارسنجیآموزش عالی
-
7.
نویسنده : بازرگان، عباس ؛ کشاورز، محسن ؛ اسحاقی، فاخته ؛ محمدی، رضا ؛
مجله:پژوهش در برنامه ریزی درسی»بهار 1388 - شماره 21 ISC (36 صفحه - از 25 تا 60 )
کلیدواژه ها:ارزیابی درونیدورهء دکتریزبان و ادبیات فارسیارزیابیاعضای هیأتعلمیدانشجویانکیفیتمطلوب
-
8.
نویسنده : بازرگان، عباس ؛ اسحاقی، فاخته ؛
مجله:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»پاییز 1387، سال نهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 57 تا 72 )
کلیدواژه ها:ارزیابی درونیکیفیتهدفهای گروه آموزشیآموزش عالی ایرانملاکهای ارزیابیآموزش عالینظام آموزش عالیدانش