مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Journal of System Management 1 |
نشریه International Journal of Business and Development Studies 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
ج 1 |
-
1.
نویسنده مسئول : Lotfizadeh، Fereshteh ؛ نویسنده : Hassanzadeh، Jahangir ؛ Saeedi، Hamid ؛ Abdolvand، Mohammad Ali ؛
مجله:International Journal of Business and Development Studies»December 2022, Volume 14 - Number 2 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 127 تا 147 )
کلیدواژه ها:customer experienceevent marketingFive-star hoteldatabase approach
-
2.
نویسنده : Eghbali، Mahmmod ؛ Saeednia، Hamidreza ؛ نویسنده مسئول : Saeedi، Hamid ؛
مجله:Journal of System Management»Summer 2021, Volume 7 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 241 تا 262 )
کلیدواژه ها:customer experienceMix MethodCar relief Services