مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه Journal of System Management 2 |
موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 2 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
انگلیسی 2 |
-
1.
نویسنده : Alilou، Parviz ؛ Badizadeh، Ali ؛ نویسنده مسئول : Saeednia، Hamidreza ؛
مجله:Journal of System Management»Autumn 2021, Volume 7 - Number 4 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (25 صفحه - از 23 تا 47 )
کلیدواژه ها:Customer ValueTextile industryCustomer ExpectationsBrand value creationData Foundation Theory
-
2.
نویسنده : Eghbali، Mahmmod ؛ Saeednia، Hamidreza ؛ نویسنده مسئول : Saeedi، Hamid ؛
مجله:Journal of System Management»Summer 2021, Volume 7 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (22 صفحه - از 241 تا 262 )
کلیدواژه ها:customer experienceMix MethodCar relief Services