کلیدواژه customer experience / (53 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Safavieh، Javad ؛ Tabrizian، Biota ؛ Albo Naiemi، Ibrahim ؛ نویسنده مسئول : Andervazh، Leila ؛
مجله:Digital Content Management»Winter & Spring 2024, Volume 5 - Number 8 رتبه ب (وزارت علوم (18 صفحه - از 229 تا 246 )
کلیدواژه ها:healthOnline shoppingcustomer experienceStartup
-
2.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»زمستان 1402 - شماره 50 ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
3.
نویسنده مسئول : عربیون، ابوالقاسم ؛ نویسنده : مبینی دهکردی، علی ؛ حسینی، الهه ؛ عظیمیان، میثم ؛
مجله:پژوهش های کارآفرینی و نوآوری»پاییز 1402 - شماره 4 (19 صفحه - از 50 تا 68 )
کلیدواژه ها:نوآوریمدل کسب و کارچابک سازیتجربه مشتریکسب و کارهای نوپا
-
4.
نویسنده : Rahmani، Ahmad ؛ Radfar، Reza ؛ Alborzi، Mahmood ؛ نویسنده مسئول : Sorouri، Majid ؛
مجله:Systems Thinking in Practice»October 2023, Volume 2 , Issue 3 (21 صفحه - از 117 تا 137 )
کلیدواژه ها:Knowledge managementgrounded theorycustomer experienceTheory Buildingfintech
-
5.
نویسنده : داداش زاده، عرفان ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 53 تا 73 )
کلیدواژه ها:کانالهای توزیع همه جانبهاضافه بار اطلاعاتی محصولجذابیت محصولات جایگزینتجربه مشتریحفظ مشتری
-
6.
نویسنده : نجفی، کبری ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : حیدرزاده، کامبیز ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها:تجربه مشترینوع اتاق پروواکنشهای هیجانی و رفتاریارزیابی مشتری
-
7.
نویسنده : عسکری، فاطمه ؛ امینی، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : نکویی زاده، مریم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 85 تا 108 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسفراترکیبتجربه مشترینظریه گرافارزش دائمی ماتریس
-
8.
نویسنده : دانایی، ابوالفضل ؛ نویسنده مسئول : رعیتی بنادکوکی، زهرا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»تابستان 1402 - شماره 32 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 196 تا 216 )
کلیدواژه ها:فعالیتهای بازاریابی رسانه اجتماعینیات مشتریکیفیت رابطهحساسیت به قیمتتجربه مشتری
-
9.
نویسنده مسئول : Rostamian، Narges ؛ نویسنده : Shahin، Arash ؛ Ranjbarian، Bahram ؛ Ansari، Azarnoosh ؛
مجله:Iranian Journal Of Management Studies»Spring 2023, Volume 16 - Number 2 رتبه بین المللی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 411 تا 428 )
کلیدواژه ها:staffAirlinescustomer experiencephysical environmentSensory Experience
-
10.
نویسنده : Ghazi Kelahroodi، Mohammad Ali ؛ Vakil Alroaia، Younos ؛ نویسنده مسئول : Faezi Razi، Farshad ؛
مجله:Digital Content Management»Winter & Spring 2023, Volume 4 - Number 6 رتبه ب (وزارت علوم (22 صفحه - از 133 تا 154 )
کلیدواژه ها:Electronic bankingcustomer experienceInfectious diseasesDigital Marketing Tools
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (21 مقاله)
- الف (6 مقاله)
- B (5 مقاله)
- A (4 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)