-
1.
نویسنده مسئول : مرادی، زینب ؛ نویسنده : فخرایی، محمود ؛ آزاد ارمکی، امیر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (21 صفحه - از 189 تا 209 )
کلیدواژه ها:چابکی سازمانیمدیریت دانش مشتریارزش طول عمر مشتری
نویسنده مسئول : مرادی، زینب ؛ نویسنده : فخرایی، محمود ؛ آزاد ارمکی، امیر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»بهار 1401 - شماره 1 (21 صفحه - از 189 تا 209 )
کلیدواژه ها:چابکی سازمانیمدیریت دانش مشتریارزش طول عمر مشتری