بهار 1401 - شماره 1
-
مروری بر ادبیات مالی عصبی
نویسنده مسئول : آرین تبار، احمد ؛ نویسنده : سعیدی، پرویز ؛
(15 صفحه - از 1 تا 15 )
کلیدواژه ها: رفتار سرمایه گذاران مالی عصبی تصمیم گیری مالی سرمایه گذاران
-
بررسی تاثیر عملکرد نام تجاری بر تمایل به خرید با توجه به نقش میانجی استراتژی شرکت (مطالعه موردی: شرکت اسنپ تریپ)
نویسنده مسئول : فیض رفیعیان، الناز ؛ نویسنده : یساره افر، مازیار ؛
(23 صفحه - از 16 تا 38 )
کلیدواژه ها: عملکرد استراتژی شرکت عملکرد نام تجاری تمایل به خرید
-
تبیین نقش کایزن در بهره وری سازمانی
نویسنده مسئول : احمداشرفی، امیر ؛ نویسنده : نظامی، سیاوش ؛ حاتمی، بابک ؛ صیادی، سارا ؛
(14 صفحه - از 39 تا 52 )
کلیدواژه ها: نوآوری بهره وری فرهنگ کایزن
-
مفهوم پردازی مهندسی ارزش در سازمان های تولیدی و خدماتی
نویسنده مسئول : دلیلی، امیر ؛ نویسنده : شیبانی اصل، نسیم ؛ احیایی، سمیه ؛ موحدی، مصطفی ؛ ابراهیمی، مهرنوش ؛
(15 صفحه - از 53 تا 67 )
کلیدواژه ها: مهندسی ارزش چرخه عمر ارزش پایدار
-
تاثیر تفکر استراتژیک بر توسعه منابع انسانی با نقش میانجی اثربخشی آموزشی (مورد مطالعاتی افراگستر گلزار)
نویسنده مسئول : دستفروش، علی ؛ نویسنده : صالحی ساری قیه، امیرعباس ؛ صالحی فرگنی، شاپور ؛
(19 صفحه - از 68 تا 86 )
کلیدواژه ها: توسعه منابع انسانی تفکر استراتژیک اثربخشی آموزشی
-
تاثیر توانمند سازی کارکنان بر چابکی سازمانی با نقش میانجی مدیریت مسیر شغلی (مطالعه موردی معاونت فنی و عمرانی مناطق 3 و 8 شهرداری تهران)
نویسنده : بنایی، امین ؛
(23 صفحه - از 87 تا 109 )
کلیدواژه ها: توانمندسازی کارکنان چابکی سازمانی مدیریت مسیر شغلی
-
تاثیر کلان داده در ارتباط با رضایتمندی مشتری و مدیریت درآمد در صنعت هواپیمایی
نویسنده مسئول : حاتمی، بابک ؛ نویسنده : یعقوبی، نغمه ؛ موسوی، زهرا سادات ؛
(11 صفحه - از 110 تا 120 )
کلیدواژه ها: رضایت اعتماد کیفیت خدمات وفاداری شرکت هواپیمایی کلان داده
-
مروری بر معضلات پیش روی مهندسی مجدد
نویسنده مسئول : کوشکی، جمشید ؛ نویسنده : مرادی، زینب ؛ هنرمند، محمدحسین ؛ سلمانی، آذین ؛ خانی، محمد ؛
(15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها: سازمان فرایند مهندسی مجدد
-
تاثیر تفکر استراتژیک بر انگیزه پیشرفت با نقش میانجی تفکر خلاق (مورد مطالعه: دانشکده مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران جنوب)
نویسنده مسئول : ابراهیمی، مهرنوش ؛ نویسنده : آریا فرزین، رضا ؛
(17 صفحه - از 136 تا 152 )
کلیدواژه ها: پیشرفت تغییر سازمانی تفکر استراتژیک تفکر خالق
-
بررسی ابعاد موفقیت پیاده سازی سیستم های هوش تجاری در شرکتهای تولیدی (مطالعه موردی: شرکت تولیدی سیمان)
نویسنده مسئول : کامران راد، رضا ؛ نویسنده : باقری، محدثه ؛
(20 صفحه - از 153 تا 172 )
کلیدواژه ها: پیاده سازی موفقیت آمیز فناوری اطلاعات داده سیستم های هوش تجاری
-
مفهوم پردازی سیستم تولید به هنگام
نویسنده : محسنی، سروناز ؛ فضلی، حسین ؛ ایمانپور پیرقلی، سمیرا ؛ دستفروش، علی ؛ نویسنده مسئول : خودآموز، زینت ؛
(16 صفحه - از 173 تا 188 )
کلیدواژه ها: تولید ناب کانبان تولید به هنگام
-
بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتری با میانجی گری چابکی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت فرسگال پلاست)
نویسنده مسئول : مرادی، زینب ؛ نویسنده : فخرایی، محمود ؛ آزاد ارمکی، امیر ؛
(21 صفحه - از 189 تا 209 )
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی مدیریت دانش مشتری ارزش طول عمر مشتری
-
بررسی نقش میانجیگر آموزش کارآفرینانه در تاثیر سبک رهبری بر فرهنگ سازمانی کارکنان شرکت فراکاو
نویسنده مسئول : نجارزاده، زینب ؛ نویسنده : مولوی، نگار ؛
(17 صفحه - از 210 تا 226 )
کلیدواژه ها: فرهنگ آموزش کارآفرینانه سبک رهبری
-
دیجیتال مارکتینگ رویکرد تحول گرایانه در کسب و کار
نویسنده مسئول : محسنی، سروناز ؛ نویسنده : قمی، نیوشا ؛ موسوی، زهراسادات ؛
(18 صفحه - از 227 تا 244 )
کلیدواژه ها: تحول دیجیتال کسب و کار دیجیتال مارکتینگ
-
تاثیر خلاقیت سازمانی بر نوآوری سازمانی با نقش میانجی انگیزش کارکنان
نویسنده مسئول : امیری، سعید ؛ نویسنده : چندل، حسن ؛
(20 صفحه - از 245 تا 264 )
کلیدواژه ها: انگیزش نوآوری خلاقیت سازمانی
-
تاثیر چابک سازی فرآیندها در بهره وری سازمانی واحدهای صنعتی با در نظر گرفتن نقش میانجی تفکر استراتژیک (مطالعه موردی صنایع کوچک و متوسط شرکت شهرک های صنعتی استان تهران)
نویسنده مسئول : دهیری، شیدا ؛ نویسنده : طهماسبی بلداجی، امیرفاضل ؛
(18 صفحه - از 265 تا 282 )
کلیدواژه ها: عملکرد شغلی تفکر استراتژیک خلاقیت سازمانی چابکی سازمانی
-
تاثیر رفتار نوآورانه بر عملکرد سازمانی با نقش میانجی مهارتهای ارتباطی (مورد مطالعه: کافه بازار)
نویسنده مسئول : عمراهی کادیجانی، صونا ؛ نویسنده : آقا عباسی، مهدی ؛
(19 صفحه - از 283 تا 301 )
کلیدواژه ها: مهارتهای ارتباطی عملکرد سازمانی رفتار نوآورانه کافه بازار
-
تبیین نقش شش سیگما در مدیریت کیفیت
نویسنده مسئول : کدخدایی، محسن ؛ نویسنده : آهنچی، زهرا ؛ زارع، محمد ؛ بهروز پناه، مسعود ؛
(16 صفحه - از 302 تا 317 )
کلیدواژه ها: مدیریت کیفیت جامع شش سیگما DMAIC بهبود کیفیت DMADV
-
تحلیل نظام آراستگی در بهرهوری سازمانی
نویسنده مسئول : حجتی مروست، میثم ؛ نویسنده : مصباح، نرگس ؛ دین محمدی، احمد ؛ بنایی، امین ؛ فتاحی، کسری ؛
(16 صفحه - از 318 تا 333 )
کلیدواژه ها: کیفیت نظام آراستگی بهرهوری کارکنان نظام آراستگی حلال
-
بررسی تاثیر مالکیت روانی برند مشتریان بر اعتماد به برند: تبیین نقش عجین شدن مشتریان
نویسنده : راموز، نجمه ؛ نویسنده مسئول : طاهری، نجمه ؛
(18 صفحه - از 334 تا 351 )
کلیدواژه ها: اعتماد به برند مالکیت روانی برند اجتماع برند عجین شدن مشتریان
-
بررسی تاثیربازاریابی دهان به دهان برروی عملکرد فروش واحدهای ملکی با اثر میانجی شبکه های اجتماعی (مطالعه موردی آژانس های املاک استان تهران)
نویسنده مسئول : رضازاده، وحید ؛ نویسنده : پورابراهیم، امیرحسین ؛
(20 صفحه - از 352 تا 371 )
کلیدواژه ها: استراتژی فروش شبکه های اجتماعی بازاریابی دهان به دهان عملکرد فروش عناصر استراتژی فروش