کلیدواژه مدیریت دانش مشتری / (59 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
تحلیل ارتباط بین رهبری دانشمحور، کیفیت نوآوری، مدیریت دانش مشتری و عملکرد شرکتهای کوچک و متوسط فعال در صنعت غذایی استان چهارمحال و بختیاری
نویسنده مسئول : بابایی فارسانی، میثم ؛ نویسنده : مرادی، مینا ؛ فتح اللهی چالشتری، سهیلا ؛
مجله : علوم و فنون مدیریت اطلاعات » زمستان 1401- شماره 29 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 383 تا 407 )
کلیدواژه ها: عملکرد شرکت شرکت های کوچک و متوسط مدیریت دانش مشتری رهبری دانش محور کیفیت نوآوری
-
2.
نقش مدیریت دانش مشتری بر هم آفرینی ارزش در باشگاه های ورزشی
نویسنده مسئول : اصغرزاده، زهرا ؛
مجله : تربیت بدنی و علوم ورزشی » پاییز 1401 - شماره 3 (14 صفحه - از 62 تا 75 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری باشگاه ورزشی هم تولیدی ارزش استفاده
-
3.
تأثیر بکارگیری دانش مشتری در نوآوری و کارآیی محصول جدید (مورد مطالعه: شرکت نرمافزاری سماسامانه)
نویسنده مسئول : خدایاری، فرانک ؛ نویسنده : خانجانی، بهزاد ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » پاییز 1401 - شماره 56 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (23 صفحه - از 17 تا 39 )
کلیدواژه ها: درگیری مشتری کارآیی محصول جدید استراتژی مدیریت دانش توسعه محصول جدید مدیریت دانش مشتری مشارکت مشتری
-
4.
بررسی رابطه مدیریت دانش مشتری و کسب مزیت رقابتی در سازمان ها (مطالعه موردی شرکت شیرین عسل)
نویسنده : رحیمی، زهرا ؛ بینقی، مینا ؛ ابوعطا، امین ؛
مجله : پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار » تابستان 1401 - شماره 2 (11 صفحه - از 229 تا 239 )
کلیدواژه ها: ارزش مزیت رقابتی دانش کیفیت مدیریت دانش مشتری
-
5.
مقایسه دیدگاه کتابداران و کاربران کتابخانهدر مورد وضعیت مدیریت دانش مشتری در این کتابخانهها: مطالعه موردی کتابخانههای عمومی استان همدان
نویسنده مسئول : شهبازی، مهری ؛ نویسنده : متقی، زهره ؛ خاصه، علی اکبر ؛
مجله : علوم و فنون مدیریت اطلاعات » تابستان 1401 - شماره 27 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 205 تا 230 )
کلیدواژه ها: کتابخانههای عمومی استان همدان دانش از مشتری مدیریت دانش مشتری دانش درباره مشتری دانش برای مشتری
-
6.
تأثیر مدیریت دانش مشتری بر خلق ارزش سازمانی در تجارت الکترونیک B2C
نویسنده : شریفی، ماندانا ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : صنایعی، علی ؛
مجله : مدیریت بازرگانی » تابستان 1401، دوره چهاردهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 254 تا 275 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مشتری تجارت الکترونیک B2C خلق ارزش سازمانی
-
7.
بررسی رابطه بین دانش مشتری و وفاداری مشتریان با میانجگری ارزش مشتری (مورد مطالعه: صنایع لبنی اصفهان)
نویسنده : غلامی حسن آبادی، سهیلا ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » تابستان 1401 - شماره 85 (15 صفحه - از 137 تا 151 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مدیریت ارتباط با مشتری وفاداری مشتری دانش مشتری ارزش مشتری مدیریت دانش مشتری
-
8.
بررسی تاثیر مدیریت دانش مشتری بر ارزش طول عمر مشتری با میانجی گری چابکی سازمانی (مورد مطالعه: شرکت فرسگال پلاست)
نویسنده مسئول : مرادی، زینب ؛ نویسنده : فخرایی، محمود ؛ آزاد ارمکی، امیر ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » بهار 1401 - شماره 1 (21 صفحه - از 189 تا 209 )
کلیدواژه ها: چابکی سازمانی مدیریت دانش مشتری ارزش طول عمر مشتری
-
9.
ارزیابی نقش مدیریت دانش مشتری بر مزیت رقابتی پایدار (مطالعه موردی: صنعت کاشی و سرامیک)
نویسنده مسئول : روتافی، سید آرش ؛ نویسنده : جوادیان، ابوالفضل ؛
مجله : مدیریت و حسابداری در هزاره سوم » بهار 1401 - شماره 16 (13 صفحه - از 288 تا 300 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی مدیریت دانش مدیریت استعداد مزیت رقابتی پایدار مدیریت دانش مشتری
-
10.
ﺑﺮرﺳﯽ ﺗﺎﺛﯿﺮ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮي ﺑﺮ ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﺑﺎ ﺗﺎﮐﯿﺪ ﺑﺮ ﻧﻘﺶ ﻣﯿﺎﻧﺠﯽ ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت و ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮی (ﻣﻮرد ﻣﻄﺎﻟﻌﻪ ﺑﺎﻧﮏ ﭘﺎرﺳﯿﺎن ﺷﻬﺮ ﺗﻬﺮان)
نویسنده : میرزامجتهدی، امیرحسین ؛ حقی، منصور ؛ رحمانی، رسول ؛
همایش : پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران » دوره -11؛ 1400/12/19 - 1400/12/19 (22 صفحه - از 841 تا 862 )
کلیدواژه ها: ﮐﯿﻔﯿﺖ ﺧﺪﻣﺎت ﻋﻤﻠﮑﺮد ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ ارﺗﺒﺎط ﺑﺎ ﻣﺸﺘﺮي ﻣﺪﯾﺮﯾﺖ داﻧﺶ ﻣﺸﺘﺮي
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (15 مقاله)
- ب (9 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- A+ (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)