کلیدواژه احساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : کردی، مراد ؛ نویسنده : چگینی، پریا ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»پاییز 1400 - شماره 8 (11 صفحه - از 42 تا 52 )
کلیدواژه ها:سازگاری درک محصول با تصویر برندنگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاهاحساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهیخرج کردن
-
2.
نویسنده مسئول : کردی، مراد ؛ نویسنده : چگینی، پریا ؛
مجله:پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع»تابستان 1400 - شماره 7 (11 صفحه - از 60 تا 70 )
کلیدواژه ها:سازگاری درک محصول با تصویر برندهزینه کردننگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاهاحساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی