کلیدواژه سازگاری درک محصول با تصویر برند / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی واکنش مصرفکننده نسبت به ادراک محصول با تصویر برند
نویسنده مسئول : کردی، مراد ؛ نویسنده : چگینی، پریا ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » پاییز 1400 - شماره 8 (11 صفحه - از 42 تا 52 )
کلیدواژه ها: سازگاری درک محصول با تصویر برند نگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاه احساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی خرج کردن
-
2.
تبین رابطه بین سازگاری درک محصول با تصویر برند و هزینه ها، نگرش، لذت و درک فضای فروشگاهی توسط مصرف کنندگان
نویسنده مسئول : کردی، مراد ؛ نویسنده : چگینی، پریا ؛
مجله : پژوهشنامه مدیریت و مهندسی صنایع » تابستان 1400 - شماره 7 (11 صفحه - از 60 تا 70 )
کلیدواژه ها: سازگاری درک محصول با تصویر برند هزینه کردن نگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاه احساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی