پاییز 1400 - شماره 8
-
الگوی عملیاتی تخصیص اعتبارات غیر پرسنلی با رویکرد کارایی: مطالعه موردی استان البرز
نویسنده : برزویان، صمد ؛ نویسنده مسئول : غلامیان، ازاده ؛
(20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: کارایی آموزش و پرورش استان البرز اعتبارات غیر پرسنلی تخصیص اعتبارات
-
تاثیر آموزش کارآفرینی بر هوشیاری کارآفرینانه با نقش میانجی اثربخشی آموزش و آگاهی اقتصادی
نویسنده : ازاد ارمکی، امیر ؛ داودی، عارفه ؛ علیزاده مجد، امیررضا ؛
(21 صفحه - از 21 تا 41 )
کلیدواژه ها: آموزش کارآفرینی اثربخشی آموزش هوشیاری کارآفرینانه آگاهی اقتصادی
-
بررسی واکنش مصرفکننده نسبت به ادراک محصول با تصویر برند
نویسنده مسئول : کردی، مراد ؛ نویسنده : چگینی، پریا ؛
(11 صفحه - از 42 تا 52 )
کلیدواژه ها: سازگاری درک محصول با تصویر برند نگرش مثبت نسبت به فضای فروشگاه احساس لذت و ارزیابی مثبت مصرفکنندگان از فضای فروشگاهی خرج کردن
-
الگوی سنجش میزان بلوغ سیستمهای هوش تجاری در صنعت بانکداری(کاربرد معادلات ساختاری)
نویسنده : جان ملکی، مرتضی ؛
(8 صفحه - از 53 تا 60 )
کلیدواژه ها: بانکداری مدیریت صنعت بانکداری هوش تجاری بانک اطلاعات
-
تعیین جایگاه دوسوتوانی سازمانی در نوآوری راهبردی
نویسنده مسئول : توکلی، غلام رضا ؛ نویسنده : زمانی مزده، مهدی ؛
(22 صفحه - از 61 تا 82 )
کلیدواژه ها: یادگیری بهره برداری اکتشاف نوآوری راهبردی دوسوتوانی سازمانی
-
تاثیر ابعاد مبتنی بر مخاطب، تمایز، قابلیت، استراتژی و عملکرد بر موقعیتیابی برند شخصی (مورد مطالعه : مشارکتکنندگان دوره جامع و تخصصی برندینگ در سازمان مدیریت صنعتی)
نویسنده : فاتحی، شاهرخ ؛ حاجی پور شوشتری، عبدالحمید ؛ مهبودی، محمد ؛
(13 صفحه - از 83 تا 95 )
کلیدواژه ها: برندسازی شخصی ابعاد مبتنی بر استراتژی ابعاد مبتنی بر توانایی ابعاد مبتنی تمایز ابعاد مبتنی مخاطب ابعاد مبتنی عملکرد استراتژی برند شخصی تمایز قابلیت سازمان مدیریت صنعتی پرسشنامه
-
بررسی رابطۀ بین ابعاد مرتبط با استرس شغلی و تعهد شغلی کارکنان (مطالعۀ موردی: شرکت توزیع نیروی برق استان یزد)
نویسنده مسئول : غیب الهی، فاطمه ؛ نویسنده : عادل، محمدحسین ؛
(13 صفحه - از 96 تا 108 )
کلیدواژه ها: استرس شغلی حمایت اجتماعی شفافیت نقش تعهد کاری گردش شغلی آموزش حین وظیفه
-
تاثیر یک کمپین رسانه های اجتماعی در موفقیت معرفی یک محصول جدید
نویسنده مسئول : اصفهانی، کریم ؛ نویسنده : مجیدی، عبدالله ؛ حقیقی، محمد ؛
(13 صفحه - از 109 تا 121 )
کلیدواژه ها: موفقیت معرفی یک محصول جدید نگرش نسبت به محصول جدید قصد توصیه محصول جدید و قصد خرید محصول جدید
-
بررسی نقش و جایگاه فرهنگ شهروندی در توسعه مدیریت شهری
نویسنده : غلامزاده فرد، مسعود ؛
(13 صفحه - از 122 تا 134 )
کلیدواژه ها: فرهنگ شهروندی هنجارپذیری توسعه مدیریت شهری مسئولیت پذیری شهری قانون مند بودن شهروندان شهروندی شهری مدیریت شهری توسعه فرهنگ شهری قوانین حقوق
-
بررسی تاثیر درآمد خالص، نسبت جاری و نسبت بدهی به دارایی، بر قیمت سهام بخش صنعت کالاهای مصرفی فهرست شده در بورس اوراق بهادار تهران
نویسنده : علی اکبریان دهکردی، ندا ؛
(7 صفحه - از 135 تا 141 )
کلیدواژه ها: قیمت سهام نسبت جاری درآمد خالص نسبت دارایی به بدهی