کلیدواژه اختلال / (79 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
روش تدریس حل مسئله در دانشآموزان دچار اختلال یادگیری
نویسنده : حسيني، فوزيه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » تابستان 1402 - شماره 56 (13 صفحه - از 377 تا 389 )
کلیدواژه ها: یادگیری تدریس اختلال مساله محور دانشآموزان
-
2.
راهکارهای مطلوب در تعامل با کودکان بیشفعال در مدرسه
نویسنده : آهنگري جويباري، خديجه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » تابستان 1402 - شماره 54 (10 صفحه - از 389 تا 398 )
کلیدواژه ها: مدرسه بیشفعالی اختلال راهکارهای تعاملی والدین و معلمان
-
3.
بررسی اختلالات (رفتاری و پرخاشگرایانه) دانش آموزان پایه چهارم مقطع ابتدایی دبستان
نویسنده مسئول : شهرکی زاد، احمد ؛ نویسنده : سپاه بری، فاطمه ؛
مجله : پژوهش و مطالعات اسلامی » خرداد 1402، سال پنجم - شماره 47 (17 صفحه - از 23 تا 39 )
کلیدواژه ها: پرخاشگری بهبود فاطمه اختلال دبستان کودک رفتار مادر مدرسه دانشآموز والدین رفتار پرخاشگری اولیا
-
4.
اثربخشی فعالیتهای یکپارچگی حسی بر کارکردهای اجرایی و رشد اجتماعی کودکان دارای اختلال طیف اتیسم
نویسنده : ظفردانش، مهسا ؛ موحدنيا، عطالله ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » بهار 1402 - شماره 48 (15 صفحه - از 196 تا 210 )
کلیدواژه ها: آموزش کودکان رشد اجتماعی اختلال اوتیسم اختلال طیف اتیسم یکپارچگی حسی رشد اجتماعی کودکان
-
5.
بررسی عوامل موثر در بروز پرخاشگری دانشآموزان
نویسنده : يوسفي قندعلي، زهرا ؛ اميري فراهاني، فاطمه ؛ ميرشيري، نرگس ؛ حياتي، اكبر ؛ حسيني، اشرف السادات ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » بهار 1402 - شماره 52 (34 صفحه - از 685 تا 718 )
-
6.
ارائه مدل یکپارچه برنامهریزی تولید و زمانبندی نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه با درنظرگرفتن عدمقطعیت پارامترها و اختلال در تسهیلات
نویسنده : صلاحی، فریبا ؛ همایون فر، مهدی ؛ پورقادر چوبر، عادل ؛ نویسنده مسئول : دانشور، امیر ؛
مجله : چشم انداز مدیریت صنعتی » بهاز 1402 - شماره 49 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (35 صفحه - از 105 تا 139 )
کلیدواژه ها: MOPSO زمانبندی اختلال نگهداری و تعمیرات پیشگیرانه NSGA-II
-
7.
راهکارهایی حل اختلال در وارونه نویسی و قرینهنویسی دانشآموز
نویسنده : چنانی، فاطمه ؛ عطایی نیا، سمانه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (مرکز توسعه آموزشهای نوین ایران) » زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (8 صفحه - از 57 تا 64 )
کلیدواژه ها: نوشتن اختلال وارونه نویسی قرینه نویسی دانش آمو ز دانشآموز اطلاعات
-
8.
تحلیل تابآوری زنجیره تامین با درنظرگرفتن اختلال در صنعت سنگ طبیعی ساختمان با رویکرد شبیهسازی گسسته پیشامد
نویسنده مسئول : حاجیان حیدری، مجتبی ؛ نویسنده : میرزاعلیان، مائده ؛
مجله : چشم انداز مدیریت صنعتی » زمستان 1401 - شماره 48 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 97 تا 129 )
کلیدواژه ها: زنجیره تامین تابآوری اختلال شبیهسازی گسسته پیشامد صنعتسنگ طبیعی ساختمان
-
9.
ارائه مدل ریاضی برای طراحی زنجیره تأمین تابآور و پایدار زیستتوده تحت عدم قطعیت و اختلال
نویسنده : صالحی، سمیه ؛ صادقیه، احمد ؛ حسینی نسب، حسن ؛ نویسنده مسئول : زارع مهرجردی، یحیی ؛
مجله : مدیریت زنجیره تامین » پاییز 1401 - شماره 76 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 1 تا 21 )
کلیدواژه ها: عدم قطعیت پایداری تابآوری اختلال بهینهسازی استوار طراحی شبکه زنجیره تامین زیستتوده
-
10.
بررسی مقایسه ای شیوع اختلال املاء در دانش آموزان دختر و پسر مدارس ابتدایی دوره اول منطقه نصرت آباد
نویسنده مسئول : میر، منیره ؛ نویسنده : میر، اله داد ؛ شیبک، حمیدرضا ؛ شیبک، علیرضا ؛
مجله : پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش » مرداد 1401 - شماره 50 (21 صفحه - از 289 تا 309 )
کلیدواژه ها: ابتدایی اختلال املاء مهارت نوشتاری دانشآموزان کودک آموزش نوشتن
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (12 مقاله)
- علمی-ترویجی (10 مقاله)
- ب (9 مقاله)
- الف (7 مقاله)
- د (2 مقاله)
- A (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)