کلیدواژه ادراک مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : مرزانی، حسین ؛ صادقی، تورج ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نو در علوم مدیریت»بهار 1397 - شماره 3 (18 صفحه - از 327 تا 344 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایت مشتریادراک مشتریاننیات رفتاری
-
2.
نویسنده : نظری، محسن ؛ قدس الهی، احمد ؛ شهریوری، شهرزاد ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1392 - شماره 8 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 119 تا 138 )
کلیدواژه ها:قیمت گذاریادراک مشتریانواحد پولیتوهم پولی