کلیدواژه بازاریابی در رسانههای اجتماعی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : زارع پور نصیرآبادی، ابراهیم ؛ نویسنده : غیاث آبادی فراهانی، مریم ؛ صادقی، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»پاییز 1402، دوره پانزدهم- شماره 3 رتبه: الف/ISC (24 صفحه - از 622 تا 645 )
کلیدواژه ها:خودافشایینگرانیهای حریم خصوصیمیزان خشنودیآسودگی خاطربازاریابیاطلاعاترسـانه هـای اجتمـاعیبازاریـابی رسـانه هـای اجتمـاعیرسانههای اجتماعیبازاریابی رسانههای اجتماعیرسانه هـای اجتمـاعی
-
2.
نویسنده : عموزاده، زهرا ؛ نادریان جهرمی، مسعود ؛ سلیمی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : سلطان حسینی، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»تابستان 1399 - شماره 48 رتبه: ج/ISC (27 صفحه - از 29 تا 55 )
کلیدواژه ها:رسانههای اجتماعیبازاریابی در رسانههای اجتماعیارزش ویژه برند و لیگ برتر فوتبال
| مجله (تعداد مقاله) |
|---|
| نشریه مطالعات راهبردی ورزش و جوانان 1 |
| نشریه مدیریت بازرگانی 1 |