کلیدواژه بخش بندی بازار گردشگری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بخش بندی بازار گردشگری ورزشی شهر کلن آلمان برای گردشگران خارجی براساس ملیت و جاذبه های طبیعی - ورزشی
نویسنده مسئول : حسینی، سیده مرجان ؛ نویسنده : اصفهانی، نوشین ؛
مجله:پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش»تابستان 1394 - شماره 22 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 33 تا 45 )
کلیدواژه ها:ملیتبازار هدفبخش بندی بازار، گردشگریگردشگری ورزشی ،جاذبه های طبیعی ورزشی
-
2.
نویسنده : شکویی، حسین ؛ مشیری، سید رحیم ؛ خادم الحسینی، احمد ؛
مجله:علوم جغرافیایی»بهار 1385 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد (30 صفحه - از 7 تا 36 )
کلیدواژه ها:بازار اصفهانگردشگری شهریجغرافیای رفتاریبخش بندی بازار گردشگریرضایت گردشگرانگردشگرانبازارسنیعلاقه