کلیدواژه علوم تجربی / (128 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی بسته آموزشی استیممحور بر اساس مدل تفکر طراحی و بررسی اثربخشی آن بر دانشآموزان پایه ششم ابتدایی
نویسنده : زارعی، مرتضی ؛ سماوی، عبدالوهاب ؛ نویسنده مسئول : زینلی پور، حسین ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » بهار 1402 - شماره 68 ISC (24 صفحه - از 223 تا 246 )
کلیدواژه ها: خلاقیت نگرش علوم تجربی حل مساله استیم
-
2.
شناسایی مؤلفههای دانش فناوری موردنیاز نومعلمان جهت کاربست آن در فرایند تدریس
نویسنده مسئول : کامیابی، شریف ؛ نویسنده : سمیعی، دوست محمد ؛
مجله : راهبردهای نوین تربیت معلمان » پاییز و زمستان 1401 ، شماره 14 رتبه ج (وزارت علوم (22 صفحه - از 21 تا 42 )
کلیدواژه ها: تدریس کاربست فناورانه نومعلمان علومتجربی
-
3.
چالشهای مدلسازیِ سنجش شناختی-تشخیصی و چگونگی رفع آنها در دادههای مطالعه تیمز
نویسنده مسئول : کبیری، مسعود ؛ نویسنده : قاضی طباطبایی، محمود ؛
مجله : راهبردهای شناختی در یادگیری » پاییز و زمستان 1401 - شماره 19 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (19 صفحه - از 5 تا 23 )
کلیدواژه ها: مدلسازی علوم تجربی تیمز سنجش شناختی تشخیصی
-
4.
ارزیابی و سنجش سطح خوانایی کتاب درسی علوم تجربی ششم ابتدایی
نویسنده مسئول : گلشن، امین ؛
مجله : رویکردی نو در علوم تربیتی » پاییز 1401 - شماره 13 (9 صفحه - از 124 تا 132 )
کلیدواژه ها: ارزیابی علوم تجربی کتاب درسی ششم ابتدایی سنجش سطح خوانایی
-
5.
بررسی الگوها و اهمیت تلفیق برنامه درسی تعلیمات دینی با درس علوم تجربی
نویسنده : رستمی، فاطمه ؛ قادری، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : ملکی، حسن ؛
مجله : مطالعات برنامه درسی » تابستان 1401 - شماره 65 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 75 تا 98 )
کلیدواژه ها: برنامه درسی علوم تجربی تلفیق تعلیمات دینی
-
6.
تحلیل محتوای علوم تجربی پایه ششم ابتدایی از منظر فرآیند کاوشگری
نویسنده : مداح، طاهره ؛ یاسایی، فاطمه ؛ عرب خزائلی، فرح دخت ؛ عرب، ام فروه ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » بهار 1401 - شماره 34 (14 صفحه - از 175 تا 188 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا علوم تجربی ششم ابتدایی رویکرد کاوشگری طرح ٢٠ معیاری
-
7.
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه چهارم ابتدایی بر اساس الگوی مریل
نویسنده مسئول : اکبرزاده، زهره ؛ نویسنده : شیرازی، رضا ؛ غیجی، مبینا ؛ نظری، آرزو ؛ مهدوی، سمانه ؛
مجله : مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری » بهار 1401، دوره هشتم - شماره 26 (7 صفحه - از 77 تا 83 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا اهداف آموزشی علوم تجربی الگوی مریل
-
8.
تحلیل محتوای کتاب علوم تجربی پایه ششم ابتدایی به روش ویلیام رومی در سال تحصیلی 1400-1401
نویسنده مسئول : وکیلی، زهرا ؛ نویسنده : شیرازی، رضا ؛ وکیلی، الهه ؛ دیلم، ام البنین ؛ پودینه، افسانه ؛
مجله : مطالعات آینده پژوهی و سیاستگذاری » بهار 1401، دوره هشتم - شماره 26 (6 صفحه - از 108 تا 113 )
کلیدواژه ها: تحلیل محتوا علوم تجربی ششم ابتدایی ویلیام رومی
-
9.
پدیدارشناسی تلفیق برنامه درسی تعلیمات دینی با درس علوم تجربی
نویسنده : رستمی، فاطمه ؛ قادری، مصطفی ؛ نویسنده مسئول : ملکی، حسن ؛
مجله : رویکردی نو در علوم تربیتی » بهار 1401 - شماره 11 (11 صفحه - از 64 تا 74 )
کلیدواژه ها: پدیدارشناسی برنامه درسی علوم تجربی تلفیق تعلیمات دینی
-
10.
طراحی و اعتبارسنجی الگوی برنامه درسی زمینه- محور با تاکید بر ارتباطگرایی برای آموزش علوم تجربی
نویسنده : اسدپور، سعید ؛ احمدی، غلامعلی ؛ امام جمعه، سید محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : عصاره، علیرضا ؛
مجله : پژوهش در برنامه ریزی درسی » زمستان 1400 - شماره 71 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (20 صفحه - از 197 تا 216 )
کلیدواژه ها: علوم تجربی برنامهدرسی ارتباطگرایی زمینه- محور
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (38 مقاله)
- ب (10 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- A+ (5 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- C (1 مقاله)