کلیدواژه برندسازی اخلاقی / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمدی، حسین ؛ پیرزاد، دکتر علی ؛ انوری، دکتر علیرضا ؛ نویسنده مسئول : رحیمی باغملک، دکتر جهانبخش ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»بهار 1402، سال هجدهم - شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 137 تا 147 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندسازمانهای پروژه محوربرندسازی اخلاقی
-
2.
نویسنده : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، مهدی ؛ رنجبر، محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، اسماعیل ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1400 - شماره 26 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 81 تا 107 )
کلیدواژه ها:کودکبازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودک و عدم اطمینان مصرف کننده
-
3.
نویسنده : انجم شعاع، زهرا ؛ باقری، دکتر مهدی ؛ رنجبر، دکتر محمد حسین ؛ نویسنده مسئول : حسن پور قروقچی، دکتر اسماعیل ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1398، سال چهاردهم - شماره 4 ( ویژه نامه) رتبه ب (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 69 تا 79 )
کلیدواژه ها:بازاریابی اخلاقیبرندسازی اخلاقیصنعت چاپ و نشرکتب غیردرسی کودکعدم اطمینان مصرف کننده
-
4.
نویسنده مسئول : محمودی میمند، محمد ؛ نویسنده : کمالی مقدم، سمانه ؛ شهبازی، امید ؛
مجله:راهبردهای آموزش در علوم پزشکی»فروردین و اردیبهشت 1398، دوره دوازدهم - شماره 1 ISC (6 صفحه - از 153 تا 158 )
کلیدواژه ها:اخلاقشاخص های عملکردیبرند سازیبرندسازی اخلاقی