کلیدواژه تبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : سروری لاله، هما ؛ نویسنده : موسوی، سید سیامک ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 4 (32 صفحه - از 354 تا 385 )
کلیدواژه ها:گردشگریقابلیت های ادراک شده تجارت الکترونیکرفتار مصرف پایدارتبلیغات دهان به دهان در شبکه های اجتماعیترس از شیوع بیماری کروناتجارت الکترونیکمصرفشیوع بیماری کرونااطلاعاتتبلیغات دهانبهدهانمحیط زیست