کلیدواژه تجاری سازی / (169 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
اعتماد اجتماعی ، هویت اخلاقی و تجاری سازی حرفه حسابرسی
نویسنده : باقرآبادی، سید محمد ؛ نویسنده مسئول : نیکومرام، هاشم ؛
مجله : پژوهش های حسابرسی حرفه ای » پاییز 1402- شماره 12 (13 صفحه - از 129 تا 141 )
کلیدواژه ها: اعتماد تجاری سازی هویت اخلاقی
-
2.
بررسی رابطه بین تجاریسازی موسسههای حسابرسی و رفاه شخصی حسابرسان
نویسنده مسئول : صفرزاده، محمدحسین ؛ نویسنده : هوشمند کاشانی، عباس ؛ غلامی فتیده، اشکان ؛
مجله : دانش حسابداری » بهار 1402 - شماره 52 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 191 تا 214 )
کلیدواژه ها: تجاریسازی رفاه شخصی موسسههای حسابرسی حسابرسان مؤسسههای حسابرسی تجاریسازی حرفهای
-
3.
سنجش وضعیت دانشگاه پیا منور تهران در تبدیل شدن به نسل چهارم دانشگاه هابا استفاده از روش ANP فازی
نویسنده : رضائیان فردویی، صدیقه ؛ بهروزی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : حورعلی، منصوره ؛
مجله : راهبرد اجتماعی فرهنگی » بهار 1402 - شماره 46 رتبه ب (وزارت علوم (30 صفحه - از 1 تا 30 )
کلیدواژه ها: تجاریسازی علم و فناوری دانشگاه نسل چهارم روش ANP فازی دانشگاه پیامنور تهران دانشگاه نوآور
-
4.
اثر تجاری سازی موسسات حسابرسی و نقش تعدیل کنندگی هویت حسابرس
نویسنده : علیپور، عبدالحسین ؛ آراد، حامد ؛
مجله : مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری » زمستان 1401، دوره هشتم - شماره 4 (12 صفحه - از 48 تا 59 )
کلیدواژه ها: تجاری سازی ﻫﻮﯾﺖ ﺳﺎزﻣﺎﻧﯽ ﻫﻮﯾﺖ ﺣﺮﻓﻪ ای
-
5.
بررسی فقهی تجاری سازی اهداء تخمک
نویسنده : حسینی، ملیحه سادات ؛ یاقوتی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : خزایی، احمد رضا ؛
مجله : مطالعات فقه اقتصادی » زمستان 1401، دوره چهارم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم (13 صفحه - از 132 تا 144 )
کلیدواژه ها: کرامت انسانی اهدای تخمک تجاریسازی رابطه مالکیت مالیت عرفی
-
6.
تحلیل ماتریس اهمیت – عملکرد(IPMA) شاخص های تجاری سازی محصولات دانش بنیان با تاکید بر سیاستهای اقتصاد مقاومتی
نویسنده : صفرزاد، حسین ؛ سعیدی، پرویز ؛ آقاجانی، حسنعلی ؛ نویسنده مسئول : آزما، فریدون ؛
مجله : مطالعات بین رشته ای دانش راهبردی » پاییز 1401 - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 223 تا 249 )
کلیدواژه ها: تجاری سازی شرکتهای دانش بنیان ماتریس اهمیت عملکرد سیاستهای اقتصاد مقاومتی شاخص عملکرد دانش اقتصاد مقاومتی بـا
-
7.
پیشبینی ارزش بازار بازیکنان فوتبال ایران با استفاده از تکنیکهای مدلسازی خطی
نویسنده : محمودی زاد آذری، سعید ؛ نظری، رسول ؛ نوروزی سید حسینی، رسول ؛ نویسنده مسئول : احسانی، محمد ؛
مجله : مدیریت ورزشی » پاییز 1401 - شماره 58 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 91 تا 103 )
کلیدواژه ها: بازار ارزش فوتبال تجاریسازی بازیکن
-
8.
تاملی بر تجاریسازی آموزش عالی؛ نقد و بررسی اقتصادی کتاب بازاریسازی آموزش عالی: دانشجو بهمثابۀ مصرفکننده
ناقد : مهربانی، وحید ؛
مجله : پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی » مرداد 1401 - شماره 105 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 111 تا 135 )
کلیدواژه ها: تامین مالی دخالت دولت تجاریسازی کالای خصوصی بازار آموزش عالی آموزش عالی بازاریسازی آموزش عالی بازار دانشجو اقتصادی مؤسسات آموزش عالی دولت
-
9.
ترسیم و تدوین نقشه دانش حوزه تجاری سازی بر اساس تحلیل همواژگانی مقالات نمایه شده در web of science
نویسنده مسئول : مومیوند، حجت الله ؛ نویسنده : حسنی آهنگر، محمد رضا ؛ طهماسب کاظمی، بهروز ؛ صالح نژاد، سید عبدالله ؛ کاملی، بهروز ؛
مجله : مدیریت دانش سازمانی » تابستان 1401 - شماره 17 ISC (34 صفحه - از 77 تا 110 )
کلیدواژه ها: نوآوری علمسنجی تجاری سازی شبکهمفهومی تجاری سازی دستاوردهای علمی دانش تجاریسازی پژوهش بـا علم واژگانی تحقیقات
-
10.
چالشهای فرارسی فناورانه در صنعت هستهای و توسعه الگوی قابلیتسازی در این صنعت
نویسنده : فخیمی، محمدامین ؛ نویسنده مسئول : ثقفی، فاطمه ؛
مجله : سیاست علم و فناوری » تابستان 1401 - شماره 54 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 1 تا 20 )
کلیدواژه ها: الگو تجاریسازی قابلیتهای فناورانه فرارسی فناورانه نوآوری هستهای
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (55 مقاله)
- علمی-پژوهشی (38 مقاله)
- الف (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (7 مقاله)
- B (6 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- A+ (3 مقاله)
- A (3 مقاله)
- د (1 مقاله)