کلیدواژه تصویر ذهنی کشور مبدا / (3 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : طالقانی، محمد ؛ فلاح حسن پور، فروزش ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»بهار 1393،سال سوم - شماره 8 (11 صفحه - از 1 تا 11 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی کشور مبداتمایل به خریدارزیابی محصول خارجینگرش نسبت به محصول خارجی
-
2.
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبداکشور تولیدکنندهکشور صاحب نام تجاریمدل سازی معادل
-
3.
نویسنده : مرادی، هادی ؛ زارعی، عظیم ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز و زمستان 1390 - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 109 تا 128 )
کلیدواژه ها:رفتار مصرف کنندهارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبدادرگیری ذهنی مصرف کننده نسبت به محصولنام تجاریمصرفکنندگان