پاییز 1391 - شماره 44 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
تبیین هم راستایی عناصر سازمانی و الگوی مسیر پیشرفت شغلی مدیران مبتنی بر نقاط مرجع راهبردی
نویسنده : هادیزاده، اکرم ؛
(26 صفحه - از 9 تا 34 )
کلیدواژه ها: فرهنگ سازمانی ساختار سازمانی راهبرد سازمانی نقاط مرجع راهبردی مسیر پیشرفت شغلی
-
شناسایی، اولویت بندی سازوکارها و ابزارهای بازاریابی خط مشی های عمومی در ایران: رویکرد پژوهش آمیخته
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدزاده، سیامک ؛
(24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها: بازاریابی خط مشی عمومی پژوهش های ترکیبی بازاریابی خط مشی عمومی
-
تأثیر تصویر زهنی کشور مبدأ بر شکل گیری ارزش ویژه نام تجاری (مورد مطالعه: گوشی تلفن و رایانه همراه)
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
(22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها: ارزش ویژه نام تجاری تصویر ذهنی کشور مبدا کشور تولیدکننده کشور صاحب نام تجاری مدل سازی معادل
-
طراحی و اعتبار سنجی مدل تبلیغات الکترونیک
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛
(20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها: فرایند اثربخشی (هدایت) محرک های ارتباطی واکنش رفتاری مصرف کننده محرک های محتوایی مدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی) محرک های تبلیغات الکترونیک
-
تشخیص فرصت های کارآفرینانه در صنعت بیمارستانی مورد مطلعه: بیمارستان دکتر شریعتی
نویسنده : کردنائیج، اسدا ؛ خائف الهی، احمد علی ؛ زالی، محمد رضا ؛ رفیعی، فرشته ؛
(18 صفحه - از 101 تا 118 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی فرصت کارآفرینانه صنعت بیمارستانی
-
بررسی اثر تعدیل کننده جنسیت بر قصد خرید اینترنتی
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ مقدسی، محمد ؛ عظیمی، سیدحمیدرضا ؛
(24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها: جنسیت تجارت الکترونیک پذیرش نوآوری قصد خرید اینترنتی
-
بررسی عوامل مؤثر بر کشورگرایی مصرف کننده
نویسنده : قاسمی، حسن ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیفی، ابوالفضل ؛
(25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها: محافظه کاری جمع گرایی میهن دوستی کشورگرایی مصرف کننده آزادی فرهنگی