پاییز 1391، دوره جدید - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم)
-
نویسنده : هادیزاده، اکرم ؛
(26 صفحه - از 9 تا 34 )
کلیدواژه ها:فرهنگ سازمانیساختار سازمانیراهبرد سازمانینقاط مرجع راهبردیمسیر پیشرفت شغلیسازمانیبانکراهبردپژوهش
-
نویسنده : خدادادحسینی، سید حمید ؛ محمدزاده، سیامک ؛
(24 صفحه - از 35 تا 58 )
کلیدواژه ها:بازاریابیخط مشی عمومیپژوهش های ترکیبیبازاریابی خط مشی عمومی
-
نویسنده : زارعی، عظیم ؛ فیض، داود ؛ مرادی، هادی ؛
(22 صفحه - از 59 تا 80 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه نام تجاریتصویر ذهنی کشور مبداکشور تولیدکنندهکشور صاحب نام تجاریمدل سازی معادل
-
نویسنده : حمیدی زاده، محمد رضا ؛ یزدانی، ناصر ؛ عالم تبریز، اکبر ؛ خورشیدی، غلامحسین ؛
(20 صفحه - از 81 تا 100 )
کلیدواژه ها:فرایند اثربخشی (هدایت)محرک های ارتباطیواکنش رفتاری مصرف کنندهمحرک های محتواییمدل تبلیغات الکترونیک (اینترنتی)محرک های تبلیغات الکترونیک
-
نویسنده : کردنائیج، اسدا ؛ خائف الهی، احمد علی ؛ زالی، محمد رضا ؛ رفیعی، فرشته ؛
(18 صفحه - از 101 تا 118 )
کلیدواژه ها:کارآفرینیفرصت کارآفرینانهصنعت بیمارستانی
-
نویسنده : قره چه، منیژه ؛ مقدسی، محمد ؛ عظیمی، سیدحمیدرضا ؛
(24 صفحه - از 119 تا 142 )
کلیدواژه ها:جنسیتتجارت الکترونیکپذیرش نوآوریقصد خرید اینترنتی
-
نویسنده : قاسمی، حسن ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ سیفی، ابوالفضل ؛
(25 صفحه - از 143 تا 167 )
کلیدواژه ها:محافظه کاریجمع گراییمیهن دوستیکشورگرایی مصرف کنندهآزادی فرهنگی