کلیدواژه تعامل هواداران / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بازاریابی دیجیتال و تعامل با هوادان در باشگاه های فوتبال: رویکردهای نوین توسعه برند و درآمدزایی
مقالهنویسنده : اسماعیلی مزیدی، احد ؛
همایش:كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش (13 صفحه - از 3443 تا 3455 )
کلیدواژه ها:درآمدزاییرسانه های اجتماعیتوسعه برندباشگاههای فوتبالبازاریابی دیجیتالتعامل هواداران
| مجله (تعداد مقاله) |
|---|
| همایش كنفرانس پژوهشهاي مديريت، تعلیم و تربیت در آموزش و پرورش 1 |