کلیدواژه توسعه برند / (22 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : موسوی نافچی، سیدهادی ؛ حاتمی، علیرضا ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات شانزدهمین کنفرانس بینالمللی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (13 صفحه - از 1409 تا 1421 )
کلیدواژه ها:برندسازیرسانه های اجتماعیتوسعه برندبازارهای بین المللی
-
2.
نویسنده : گل افشان یوسفی، یاسمین ؛ نعمت زاده، سینا ؛ مومنی، ماندان ؛ نویسنده مسئول : رحیمی نیک، اعظم ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 60 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (17 صفحه - از 75 تا 91 )
کلیدواژه ها:صنعت گردشگریبازاریابی مکانتوسعه برندمکانهای طبیعی
-
3.
نویسنده : براخاص، حسین ؛ ضیاء، محمد جواد ؛ نویسنده مسئول : سیف پناهی شعبانی، جبار ؛
مجله:پژوهش در مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی»بهار و تابستان 1402 - شماره 41 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 110 تا 133 )
کلیدواژه ها:صنعت ورزشارزش ویژه برندبرندسازیتوسعه برندجایگاه برند
-
4.
نویسنده : یاوری، اقبال ؛ فاطمی، عادل ؛ نویسنده مسئول : شافعی، رضا ؛
مجله:اقتصاد و مدیریت شهری»پاییز 1401 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 15 تا 35 )
کلیدواژه ها:رفاه اقتصادیشهرستان کرمانشاهتوسعه برندمکانهای تاریخیبرند مکان
-
5.
نویسنده : اخلاقی، احمد ؛ نعامی، عبدالله ؛ روستا، علیرضا ؛ نویسنده مسئول : عسکری، احمد ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»بهار 1401، دوره نهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 75 تا 91 )
کلیدواژه ها:توسعه برندمدیریت برنداستراتژیهای بازاریابیو تئوری داده بنیادتوسعهاستراتژیبازارمحصولاتمصرفکنندگانبازاریابیمدیریتکدگذاریمصاحبه
-
6.
نویسنده : محسنی فر، امیرحسین ؛ نویسنده مسئول : دانش پرور، میترا ؛
مجله:پژوهش های معاصر در علوم مدیریت و حسابداری»تابستان 1400 - شماره 9 (14 صفحه - از 37 تا 50 )
کلیدواژه ها:توسعه برندتداعیات برندالحاقات برندرابطه عاطفی مصرف کننده- برندتناسب ادراک شده
-
7.
نویسنده مسئول : قبادی، علی ؛ نویسنده : شتاب بوشهری، ناهید ؛ خطیبی، امین ؛
مجله:مدیریت ورزشی»زمستان 1399 - شماره 51 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 979 تا 995 )
کلیدواژه ها:نقش دولتپوشاک ورزشیتوسعة برندنقش شرکتنقش نهادهای حاکمیتی
-
8.
نویسنده مسئول : تاجیک اسماعیلی، سمیه ؛ نویسنده : علیپور، ابوالفضل ؛ تربتی، سروناز ؛
مجله:پژوهش های ارتباطی»پاییز 1399 - شماره 103 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 35 تا 57 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیبرندسازیتوسعه برند شخصیکاربران پرمصرف اینستاگراماینستاگرامبرنـدهـابـاتوسـعه برنـدبـه
-
9.
نویسنده مسئول : قبادی، علی ؛ نویسنده : شتاب بوشهری، ناهید ؛ خطیبی، امین ؛
مجله:مطالعات راهبردی ورزش و جوانان»بهار 1399 - شماره 47 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 247 تا 264 )
کلیدواژه ها:توسعه برندپوشاک ورزشیتوسعه افقی و توسعه عمودی
-
10.
نویسنده : شجاعیان، روناک ؛ نویسنده مسئول : صمدی، منصور ؛
مجله:سبک زندگی اسلامی با محوریت سلامت»بهار 1399، دوره چهارم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (13 صفحه - از 197 تا 209 )
کلیدواژه ها:تصویر برندتوسعه برندبرند شخصیمدیریت شهرتاستراتژی اصلاح برند شخصی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (6 مقاله)
- ج (4 مقاله)
- علمی-پژوهشی (3 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- د (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)