کلیدواژه توسعه محصول جدید / (102 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : منزوی، علی ؛
مجله:تدبیر»مرداد 1373 - شماره 44 (2 صفحه - از 60 تا 61 )
کلیدواژه ها:توسعه محصول جدیدکارکنانکودکانمدیرعرضه محصول جدید
-
2.
نویسنده : اسدالله، هوشنگ ؛ ماکویی، احمد ؛ شاهرودی، کامبیز ؛
مجله:دانش مدیریت»زمستان 1384 - شماره 71 ISC (38 صفحه - از 3 تا 40 )
کلیدواژه ها:مدل ریاضیمدیریت زنجیره تامینزنجیره ارزشدیدگاه مبتنی بر منابعرهبری هزینهتوسعه محصول جدیدمدل تصمیم گیری چند هدفه
-
3.
نویسنده : زنجیردار، مجید ؛ محمدی، محسن ؛ شایان پور، میثم ؛
مجله:میثاق مدیران»دی 1387 - شماره 36 (6 صفحه - از 59 تا 64 )
کلیدواژه ها:هزینههزینهیابی هدفقیمتتوسعه محصول جدیدطراحیتولیدمدیریت
-
4.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ فکری، رکسانا ؛ فتحیان، محمد ؛
مجله:مدیریت فردا»بهار و تابستان 1388 - شماره 21 ISC (9 صفحه - از 34 تا 42 )
کلیدواژه ها:چابکیتوسعه محصول جدیدفرآیند تولیدروش تجزیه به مولفههای اصلیفرآیند توسعه محصول جدیدتولیدتکنولوژی
-
5.
نویسنده : طالبی، کامبیز ؛ سلیمی ترکمانی، مهدی ؛ زارع، هادی ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1388 و بهار 1389 - شماره 2 ISC (18 صفحه - از 83 تا 100 )
کلیدواژه ها:نوآوریتوسعه محصول جدیدکسب وکارهای کوچک و متوسطپارک های علم و فناوری
-
6.
مترجم : بدلی، زهرا ؛
مجله:تدبیر»شهریور 1389 - شماره 220 (2 صفحه - از 82 تا 83 )
کلیدواژه ها:کارآفرینمدیرانمدیر کار آفرینتوسعه محصول جدیدمدیر کارآفرینتولیدمخاطرهکار
-
7.
نویسنده : بندریان، رضا ؛ صفوی، فرخ ؛ رشیدی، علیمراد ؛
مجله:بررسی های بازرگانی»مهر و آبان 1389 - دوره جدید - شماره 43 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 43 تا 57 )
کلیدواژه ها:قیمت گذاریروش های قیمت گذاریقیمت گذاری محصولات جدیدتوسعه محصولات جدیدفرایند ایده تا بازارمحصول جدیدقیمتهزینهتوسعه محصول جدیدفرایند توسعه محصولات جدیدبازار
-
8.
نویسنده : سرمدسعیدی، سهیل ؛ ممقانی، علیرضا ؛
مجله:پژوهشگر»پاییز 1389 - شماره 19 (27 صفحه - از 113 تا 139 )
کلیدواژه ها:AHPتوسعه محصول جدیدعوامل کلیدی در توسعه محصولNPD
-
9.
نویسنده : سعیدا اردکانی، سعید ؛ زارع احمدآبادی، حبیب ؛ طالعی فر، رضا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1389 - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 53 تا 70 )
کلیدواژه ها:توسعه محصول جدیدشرکت های کوچک و متوسطدیدگاه مدیرانعوامل موثر بر موفقیتموفقیت توسعه محصول جدیدبنگاههای کوچک و متوسطفرآیند توسعه محصول جدیدمدیرانپرسشنامه
-
10.
شناسایی عوامل مدیریتی کلیدی در موفقیت پروژه های توسعه ی محصول جدید در کسب و کارهای کوچک و متوسط کشور
نویسنده : طالبی، کامبیز ؛ کچوئی، رضا ؛
مجله:اقتصاد و تجارت نوین»زمستان 1389 و بهار 1390، سال ششم - شماره 2 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 49 تا 66 )
کلیدواژه ها:عوامل کلیدی موفقیتتوسعه محصول جدیدشرکتهای کوچک و متوسطمحصول جدید
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (30 مقاله)
- ب (28 مقاله)
- الف (5 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- ج (2 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)