کلیدواژه خلق ارزش برای مشتری / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : امیردیوانی، آوا ؛ محقق، نادر ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»بهار 1400 - شماره 56 (جلد پنجم) (11 صفحه - از 41 تا 51 )
کلیدواژه ها:رقابت پذیریقابلیتهای ارتباطیخلق ارزش برای مشترینوآوری بازاریابی
-
2.
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
مجله:خط مشی گذاری عمومی در مدیریت»بهار و تابستان 1393 - شماره 13 ISC (16 صفحه - از 45 تا 60 )
کلیدواژه ها:مدیریت دانشمدل معادلات ساختاریمدیریت ارتباط با مشتریبازارگراییخلق ارزش برای مشتری