موضوع (تعداد مقاله) |
---|
مدیریت 5 |
هنر و معماری 2 |
علوم اجتماعی 2 |
میان رشته ای 1 |
تربیت بدنی 1 |
روانشناسی 1 |
زبان (تعداد مقاله) |
---|
فارسی 12 |
رتبه (تعداد مقاله) |
---|
علمی-پژوهشی 5 |
-
1.
طراحی و اعتبارسنجی الگوی اثربخش بازاریابی رسانههای اجتماعی در صنعت شیر تهران
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستم زاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله : مطالعات رسانه ای » زمستان 1400 - شماره 55 رتبه علمی-پژوهشی (16 صفحه - از 107 تا 122 )
کلیدواژه ها: رویکرد آمیخته بازاریابی رسانههای اجتماعی بازاریابی دیجیتال درگیری مشتریان صنعت شیر تهران
-
2.
رابطه هوش فرهنگی با ارزش درک شده گردشگری پایدار (نمونه موردمطالعه: شهر یزد)
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ امین بیدختی، علی اکبر ؛ نویسنده مسئول : جعفری، سکینه ؛
مجله : گردشگری شهری » پاییز 1400-دوره هشتم ، شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 121 تا 135 )
کلیدواژه ها: گردشگری گردشگری پایدار هوش فرهنگی ارزش درک شده
-
3.
اثربخشی الگوی بازاریابی رسانه های اجتماعی با رویکرد ترکیبی (مطالعه موردی : خبرگان و سیاست گذاران صنعت شیر تهران)
نویسنده : عبدلی، مریم ؛ رستمزاده، رضا ؛ مدرس خیابانی، فرزین ؛ نویسنده مسئول : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله : مطالعات توسعه اجتماعی ایران » تابستان 1400، سال سیزدهم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 285 تا 299 )
کلیدواژه ها: رویکرد ترکیبی دلفی فازی داده بنیاد صنعت شیر بازاریابی رسانههای اجتماعی
-
4.
اثر بازارگرایی صادرات و جهتگیری راهبردی بر عملکرد صادراتی از طریق قابلیت پویای مدیریت دانش
نویسنده مسئول : تاری، غفار ؛ نویسنده : عبدلی، مریم ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 (20 صفحه - از 85 تا 104 )
کلیدواژه ها: عملکرد صادراتی بازارگرایی صادرات قابلیتهای پویای مدیریت دانش جهتگیری راهبردی
-
5.
نقش راهبردهای مقابله با استرس بر ترس از بیماری کرونا ویروس
نویسنده مسئول : عبدلی، مینا ؛ نویسنده : میرزایی، نگار ؛ عبدلی، مریم ؛ کمالی، مریم ؛ قلیچ خان، ناهید ؛
مجله : سنجش و پژوهش در مشاوره و روانشناسی » پاییز 1399، دوره دوم - شماره 3 (10 صفحه - از 55 تا 64 )
کلیدواژه ها: کرونا ویروس ترس از بیماری راهبردهای مقابله با استرس
-
6.
رابطه تمایل ورزشکاران به استفاده از برندهای داخلی با وفاداری و تصویرسازی در ایجاد ارزش ویژه برند
نویسنده : رمضانی نژاد، رحیم ؛ اسایش، لیلا ؛ عبدلی، مریم ؛ کارکن، معصوم ؛
مجله : پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی » پاییز و زمستان 1397 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (12 صفحه - از 73 تا 84 )
کلیدواژه ها: ارزش برند پوشاک ورزشی وفاداری ورزشکار تصویر ذهنی ورزشکار
-
7.
بررسی تاثیر استراتژیهای بازاریابی رابطهمند بر رضایتمندی مشتریان و وفاداری مشتریان بانک انصار
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
مجله : پژوهش های مدیریت راهبردی » پاییز 1396 - شماره 66 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (23 صفحه - از 143 تا 165 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتریان استراتژیهای بازاریابی رابطهمند رضایتمندی مشتریان
-
8.
بررسی تأثیر استفاده از ظرفیتهای سازمانی برای افزایش ارزش مشتری (مطالعه موردی: مدیران و کارشناسان بازاریابی بانک سپه)
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛
مجله : خط مشی گذاری عمومی در مدیریت » بهار و تابستان 1393 - شماره 13 ISC (16 صفحه - از 45 تا 60 )
کلیدواژه ها: مدیریت دانش مدل معادلات ساختاری مدیریت ارتباط با مشتری بازارگرایی خلق ارزش برای مشتری
-
9.
عوامل کیفی موثر بر ترویج بانکداری موبایل
نویسنده : خیری، بهرام ؛ عبدلی، مریم ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » زمستان 1392 - شماره 20 (14 صفحه - از 23 تا 36 )
کلیدواژه ها: کارکردگرایی محتوا معادلات ساختاری خدمات مشتری بانکداری موبایل طراحی واسط
-
10.
پشتیبانی فرهنگ سازمانی در تقویت تسهیم دانش بر اساس روند آتی
نویسنده : وظیفه دوست، حسین ؛ عبدلی، مریم ؛ ملازاده اردکلو، زهرا ؛
مجله : آینده پژوهی مدیریت » پاییز 1391 - ویژه نامه شماره 96 (14 صفحه - از 37 تا 50 )