کلیدواژه دانش آموزان ناتوان یادگیری / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : خیراله بیاتیانی، غلامرضا ؛ عسکری، پرویز ؛ نادری، فرح ؛ نویسنده مسئول : حافظی، فریبا ؛
مجله:روش ها و مدل های روان شناختی»پاییز 1399 - شماره 41 رتبه: A/ISC (18 صفحه - از 71 تا 88 )
کلیدواژه ها:اضطرابخود پندارهآموزش نظریه ذهناختلال نقص توجه-بیش فعالیدانش آموزان ناتوان یادگیری
-
2.
نویسنده : چنگیزی، تهمینه ؛ نادری، دکتر فرح ؛ کامکاری، دکتر کامبیز ؛
مجله:رویش روان شناسی»خرداد 1398 - شماره 36 رتبه: ب/ISC (8 صفحه - از 11 تا 18 )
کلیدواژه ها:روایی تشخیصیوودکاک جانسونناتوان یادگیریمقیاس تواناییهای شناختی وودکاک جانسونهوشمقیاساطلاعاتدانشآموزان ناتوان یادگیریهوشبهر
-
3.
نویسنده : نریمانی، محمد ؛ پرزور، پرویز ؛ بشرپور، سجاد ؛
مجله:ناتوانی های یادگیری»پاییز 1394 - شماره 16 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (17 صفحه - از 125 تا 141 )
کلیدواژه ها:حساسیت بین فردیاختلال یادگیری خاصتعادل عاطفیدانشآموزانعادیناتوانی یادگیریدانشآموزان با ناتوانی یادگیریعاطفه مثبت
-
4.
نویسنده : شیری امین لو، مرضیه ؛ کامکاری، دکتر کامبیز ؛ شکرزاده، دکتر شهره ؛
مجله:تعلیم و تربیت استثنایی»مهر 1392 - شماره 120 رتبه: علمی-ترویجی/ISC (12 صفحه - از 50 تا 61 )
کلیدواژه ها:ویژگی های روان سنجیروایی همزماننسخه نوین هوش آزمای تهران- استانفورد- بینه و نسخه دوم مقیاس هوشی وکسلر کودکاننسخه نوین هوشآزمای تهرانهوش آزمای تهران استانفورد بینهکودکاننسخه نوین هوش آزمای تهراندانشآموزان ناتوان یادگیری
-
5.
نویسنده : خیر، محمد ؛ البرزی، محبوبه ؛
مجله:پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت»تابستان 1386، سال هشتم - شماره 1 رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 69 تا 88 )
کلیدواژه ها:
کودکان تیزهوشکودکانناتوان یادگیریعادیباورهاى انگيزشى
يادگيرى خود نظم يافتهناتوان يادگيرى
| مجله (تعداد مقاله) |
|---|
| نشریه رویش روان شناسی 1 |
| نشریه ناتوانی های یادگیری 1 |
| نشریه روش ها و مدل های روان شناختی 1 |
| نشریه تعلیم و تربیت استثنایی 1 |
| نشریه پژوهشنامه مبانی تعلیم و تربیت 1 |
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- ب (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)