کلیدواژه رسانهها / (176 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
شناسایی راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید – 19 در فضای رسانهای ایران
نویسنده : اجاق، سیده زهرا ؛
مجله : بررسی های مدیریت رسانه » زمستان 1401 - شماره 4 (19 صفحه - از 399 تا 417 )
کلیدواژه ها: رسانهها تحلیل مضمون راهبردهای پاسخ به بحران همهگیری کووید ـ 19 نظریه ارتباطات بحران وضعیتی بحران راهبردهای رسانه ارتباطات بحران مضمون راهبرد بحـران بـه
-
2.
اهمیت توسعه و ترویج فعالیتهای فرهنگی هنری در تقویت هویت ملی
نویسنده : رفیعیان اصفهانی، مجید ؛
مجله : جستارنامه فرهنگ و هنر اسلامی » پاییز 1401 - شماره 1 (8 صفحه - از 60 تا 67 )
کلیدواژه ها: هویت هویت ملی رسانه ها تقویت فعالیت های فرهنگی هنری فرهنگ سیاسی ایران تقویت هویت ملی هویت ملی ایرانیان ملت
-
3.
واکاوی عوامل موثر بر رضایتمندی افکار عمومی از عملکرد مرزبانی مطالعه موردی: استان کردستان
نویسنده : قهرمانی، علی رضا ؛ ترانه، کامران ؛ نویسنده مسئول : عبد الرحمانی، رضا ؛
مجله : پژوهشنامه مطالعات مرزی » تابستان 1401 - شماره 36 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 49 تا 70 )
کلیدواژه ها: عملکرد رضایتمندی رسانه ها افکارعمومی مرزبانی استان کردستان
-
4.
ابعاد حقوقی مسئولیت مدنی و حق پاسخگویی رسانه ها در ایران
نویسنده : نجارها، حسن ؛
مجله : دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی » خرداد 1401، سال پنجم - شماره 49 (17 صفحه - از 42 تا 58 )
کلیدواژه ها: مسئولیت مدنی رسانهها آزادی بیان اسناد بینالمللی حق پاسخ گویی مطبوعات حق اطلاعات حق پاسخگویی قانون حق پاسخ قانون مطبوعات جبران خسارت
-
5.
تأثیر رسانهها بر کلیشههای جنسیتی در ورزش زنان
نویسنده مسئول : جوانی، وجیهه ؛ نویسنده : عالمی، مینا ؛ آقاجانی، فرشته ؛
مجله : زن در فرهنگ و هنر » بهار 1401، دوره چهاردهم - شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 57 تا 72 )
کلیدواژه ها: زنان ورزش رسانهها کلیشههای جنسیتی ورزش زنان هـا رسـانه
-
6.
فرهنگسازی جذب مخاطب در رسانهها با نگاهی به مولفههای سادهگویی، فشردهگویی در بوستان و گلستان سعدی
نویسنده : ترابی، زینب ؛ ابراهیمی، ابراهیم ؛ نویسنده مسئول : نودهی، کبری ؛
مجله : رسانه و فرهنگ » بهار و تابستان 1401 - شماره 23 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 61 تا 86 )
کلیدواژه ها: رسانهها جذب مخاطب فرهنگسازی بوستان و گلستان سعدی
-
7.
الگوی سیاسی حاکم بر روابط رسانهها و دولت مصر (مطالعه موردی: حکومت عبدالفتاحالسیسی)
نویسنده مسئول : هدایتی شهیدانی، مهدی ؛ نویسنده : شریفی، رسول ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی جهان اسلام » بهار و تابستان 1401 - شماره 20 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها: رسانهها تحلیل اسنادی عبدالفتاح السیسی دولت مصر مصر سیاسی رسـانه دولت
-
8.
بررسی عوامل اجتماعی– فرهنگی موثر بر فرایند توسعه پایدار در شهرهای صنعتی مورد : شهر عسلویه
نویسنده : معصومی جهتلو، مریم ؛ پاسلارزاده، حبیب ؛ نویسنده مسئول : جعفری نیا، غلامرضا ؛
مجله : پژوهش و برنامه ریزی شهری » بهار 1401 - شماره 48 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (13 صفحه - از 140 تا 152 )
کلیدواژه ها: توسعه پایدار شهروندی زیست محیطی رسانه ها شهر عسلویه
-
9.
طراحی مدل عملکرد بهینۀ روابط عمومی شرکت گاز با تاکید بر رسانه ها( مورد مطالعۀ شرکت گاز استان مازندران)
نویسنده : عرب، حسین ؛ طبری، مجتبی ؛ فلاح، علی ؛ نویسنده مسئول : متانی، مهرداد ؛
مجله : رسانه » زمستان 1400 - شماره 125 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 179 تا 202 )
کلیدواژه ها: بهینه سازی روابط عمومی نظریه داده بنیاد رسانهها شرکت گاز مازندران
-
10.
نقش تلویزیون در پیشگیری از وقوع جرم در شهر اصفهان
نویسنده : بهرام ارجاوند، مسعود ؛ شادمان فر، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : تقی پور، فائزه ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » زمستان 1400 - شماره 16 ISC (14 صفحه - از 1519 تا 1532 )
کلیدواژه ها: تلویزیون رسانه ها وقوع جرم روش داده بنیاد پیشگیری جرم
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (50 مقاله)
- علمی-ترویجی (18 مقاله)
- ب (16 مقاله)
- A (5 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- B (1 مقاله)
- د (1 مقاله)