کلیدواژه رسانههای نوپدید / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ارزیابی عملکرد رسانه های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران از دیدگاه خبرنگاران و کارشناسان علوم ارتباطات و رسانه
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛
مجله : دستاوردهای نوین در مطالعات علوم انسانی » دی 1400، سال چهارم - شماره 44 (8 صفحه - از 75 تا 82 )
کلیدواژه ها: ارزیابی عملکرد لیگ برتر فوتبال خبرنگاران رسانههای نوپدید کارشناسان علوم ارتباطات و رسانه
-
2.
نقش عوامل انگیزشی رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛
مجله : پژوهش های علوم مدیریت » زمستان 1400 - شماره 9 (11 صفحه - از 109 تا 119 )
کلیدواژه ها: عوامل انگیزشی لیگ برتر فوتبال رسانه های نوپدید رویکرد ۳۶۰ درجه
-
3.
نقش آموزشی و فرهنگسازی رسانههای نوپدید در لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛
مجله : مطالعات راهبردی فرهنگ » پاییز 1400 - شماره 3 (16 صفحه - از 85 تا 100 )
کلیدواژه ها: فرهنگسازی لیگ برتر فوتبال ماهیت آموزشی رسانههای نوپدید رویکرد 360 درجه
-
4.
نقش مشارکت اجتماعی و مشروعیت بخشی رسانه های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛ راسخ، نازنین ؛ نویسنده مسئول : نیکروان، محمد ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهار 1400 - شماره 13 ISC (21 صفحه - از 140 تا 160 )
کلیدواژه ها: مشارکت اجتماعی لیگ برتر فوتبال مشروعیتبخشی رسانههای نوپدید رویکرد 360 درجه
-
5.
نقش مشارکت اجتماعی و مشروعیت بخشی رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛ راسخ، نازنین ؛ نویسنده مسئول : نیکروان، محمد ؛
مجله : جامعه شناسی سیاسی ایران » بهار 1400 - شماره 13 ISC (21 صفحه - از 140 تا 160 )
کلیدواژه ها: مشارکت اجتماعی لیگ برتر فوتبال رسانههای نوپدید رویکرد 360 درجه مشروعیتبخشی
-
6.
نقش اطلاع رسانی و استقلال رسانه ای رسانه های نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛
مجله : مطالعات فرهنگی اجتماعی المپیک » بهار 1400 ، شماره 6 (22 صفحه - از 149 تا 170 )
کلیدواژه ها: اطلاع رسانی لیگ برتر فوتبال استقلال رسانه ای رسانههای نوپدید رویکرد 360 درجه