زمستان 1400 - شماره 9
-
شبیهسازی سناریوهای رشد و موفقیت کسبوکارهای نوپا با مدلسازی مبتنی بر رویکرد پویاییشناسی سیستمها
نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛
(23 صفحه - از 1 تا 23 )
کلیدواژه ها: شبیه سازی کسب وکار نوپا پویایی شناسی سیستم ها رشد کسب وکار موفقیت کسب وکار مدل دینامیکی کسب وکار نوپا
-
بررسی تاثیر استراتژی های بازاریابی بر عملکرد سازمانی از دیدگاه مدیران و معاونان مرکز مخابراتی گلستان قشم
نویسنده : دامن کشان، بهادر ؛ عامری سیاهویی، حمیدرضا ؛
(11 صفحه - از 24 تا 34 )
کلیدواژه ها: عملکرد سازمانی استراتژی تمایز استراتژی تمرکز استراتژی رهبری هزینه استراتژیهای بازریابی
-
Investigating how to localize and apply the EFQM model using the method of hierarchical analysis process (Case study of MA insurance company)
نویسنده : Sadabadi، Zahra ؛ Mousavi، Siamak ؛
(8 صفحه - از 35 تا 42 )
کلیدواژه ها: EFQM Hierarchical analysis process MA Insurance Localize
-
تاثیر اقشار اجتماعی بر آنومی اجتماعی در بین ساکنان منطقه 11 شهر تهران
نویسنده مسئول : شول، سجاد ؛ نویسنده : معدنی، سعید ؛ ودیعه، ساسان ؛
(16 صفحه - از 43 تا 58 )
کلیدواژه ها: آنومی اجتماعی اقشار اجتماعی رفتارهای پر خطر منطقه ۱۱ شهر تهران
-
کاربرد پژوهش عملیاتی در مدیریت زنجیره تامین
نویسنده مسئول : یگانگی، سید کامران ؛ نویسنده : تیموری، علیرضا ؛
(7 صفحه - از 59 تا 65 )
کلیدواژه ها: مدیریت تحقیق در عملیات زنجیره تامین بهینه سازی
-
تاثیر گذاری هوش تجاری بر سرعت بین المللی شدن با نقش میانجی چابکی تنظیم عملیاتی و چابکی سرمایه بازار و تعدیل گری فاصله فرهنگی (مورد مطالعه : شرکت پارس خودرو)
نویسنده مسئول : بهاری گلی، فاطمه ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
(11 صفحه - از 66 تا 76 )
کلیدواژه ها: هوش تجاری سرعت بین المللی شدن چابکی تنظیم عملیاتی چابکی سرمایه بازار
-
تاثیر کارایی سرمایه فکری و حاکمیت شرکتی بر پریشانی مالی
نویسنده : کشتکار جتانی، سعید ؛ دادبه، فاطمه ؛
(19 صفحه - از 77 تا 95 )
کلیدواژه ها: حاکمیت شرکتی سرمایه فکری پریشانی مالی
-
نقش فعالیت های کارافرینی در اثرگذاری گرایش کارآفرینی بر عملکرد سرمایه گذاری جدید بین المللی
نویسنده مسئول : سوری، ماریا ؛ نویسنده : کردی، مراد ؛
(13 صفحه - از 96 تا 108 )
کلیدواژه ها: فعالیت های کارآفرینی عملکرد سرمایه گذاری جدید گرایش کارافرینی
-
نقش عوامل انگیزشی رسانههای نوپدید در رابطه با لیگ برتر فوتبال ایران با رویکرد 360 درجه
نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛
(11 صفحه - از 109 تا 119 )
کلیدواژه ها: عوامل انگیزشی لیگ برتر فوتبال رسانه های نوپدید رویکرد ۳۶۰ درجه
-
عوامل موثر بر تغییر کارآفرینی ترکیبی به کارآفرینی تمام وقت با تاکید بر نقش تئوری یادگیری تجربی
نویسنده مسئول : لطفی اشتیانی، سید محسن ؛ نویسنده : لطفی اشتیانی، سید محمد حسین ؛ شریفی، سمیرا ؛
(17 صفحه - از 120 تا 136 )
کلیدواژه ها: کارآفرینی ترکیبی کارآفرینی تمام وقت تئوری یادگیری تجربی
-
بررسی و شناسایی محرک های فروش محصولات لوکس ایران خودرو (محصول تارا) در بازارهای نوظهور با استراتژی مزیت رقابتی به جهت تاثیر بر عوامل تعیین کننده بر وفاداری مشتری و روابط مشتری در رسانه های اجتماعی
نویسنده : محقق، نادر ؛ نویسنده مسئول : عمو عموها، مسعود ؛
(17 صفحه - از 137 تا 153 )
کلیدواژه ها: وفاداری مشتری بازارهای نوظهور ایران خودرو محصولات لوکس محرک های فروش
-
بررسی تاثیر سبکهای تفکر شهودی بر خلاقیت
نویسنده : توکلی، غلامرضا ؛ نویسنده مسئول : زمانی مزده، مهدی ؛
(14 صفحه - از 154 تا 167 )
کلیدواژه ها: شهود خلاقیت و نوآوری تصمیم گیری شهودی تفکر شهودی
-
تاثیر بازارگرایی واکنش پذیر و بازارگرایی فعال بر نوآوری کسب و کار با نقش تعدیل گر انعطافپذیری استراتژیک در شرکتهای بیمه آسیا
نویسنده : اذریان، میلاد ؛ حاجی پور شوشتری، عبدالحمید ؛
(13 صفحه - از 168 تا 180 )
کلیدواژه ها: نوآوری انعطاف پذیری استراتژیک بازارگرایی فعال بازارگرایی واکنش پذیر
-
تاثیر گذاری شخص سازی و انگیزه لذت جویانه بر تبلیغات دهان به دهان الکترونیکی و قصد خرید مجدد با نقش میانجی شناخت احساس مشتری و شناخت تجربه مشتری (مورد مطالعه : مشتریان خرده فروشی آنلاین بلج)
نویسنده : الماس زاده یاقوتی، مینا ؛ کردی، مراد ؛
(11 صفحه - از 181 تا 191 )
کلیدواژه ها: قصد خرید مجدد انگیزه لذت جویانه شخص سازی شناخت احساس مشتری شناخت تجربه مشتری تیلیعات دهان به دهان الکترونیکی
-
بررسی تاثیر کوپن ها، عضویت در پورتال و تاثیر همتا بر ارزش خرید و تکانش گری ادراک شده و تاثیر آن بر ناسازگاری شناختی پس از خرید موثر و قصد خرید مجدد (مورد مطالعه: فروشگاه اینترنتی خشکبار ایران)
نویسنده مسئول : نادری نیا، نادیا ؛ نویسنده : حاجی پور شوشتری، عبدالحمید ؛
(15 صفحه - از 192 تا 206 )
کلیدواژه ها: قصد خرید مجدد ارزش خرید تاثیر همتا تکانش گری ادراک شده کوپن ها الکترونیکی عضویت در پورتال
-
ارائه مدلی برای بازاریابی شرکت های دانش بنیان در استان البرز
نویسنده : عطاردی، علی اصغر ؛
(16 صفحه - از 207 تا 222 )
کلیدواژه ها: عوامل کلیدی موفقیت استان البرز شرکتهای دانش بنیان مولفه های بازاریابی
-
رابطه بین مهارتهای ارتباطی مدیران، با رضایت شغلی کارکنان مطالعه موردی (کارکنان ریاست احصائیه ولایت بلخ)
نویسنده : حیدری، میر محمد فاروق ؛ جهش، محمد شعیب ؛
(15 صفحه - از 223 تا 237 )
کلیدواژه ها: رضایت شغلی مهارت های ارتباطی مهارت های کلامی و مهارت های غیر کلامی