کلیدواژه رضایت بیماران / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : احمدی، منیژه ؛ نویسنده : بارانی، صمد ؛
مجله:پژوهشنامه بیمه»زمستان 1401 - شماره 149 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (11 صفحه - از 52 تا 62 )
کلیدواژه ها:رضایت شغلیرهبری تحولآفرینتوانمندسازی ساختاریرضایت بیماران
-
2.
نویسنده : صمدزاده، امیرحسین ؛ خون سیاوش، محسن ؛ نویسنده مسئول : عبدالوند، محمد علی ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1400، سال شانزدهم - شماره 51 رتبه A (دانشگاه آزاد (19 صفحه - از 51 تا 69 )
کلیدواژه ها:رفتار اخلاقیکیفیت خدماتتصویر برندرضایت بیمارانوفاداری بیماران
-
3.
نویسنده : قربانی، علی ؛ امیرحصاری، سارا ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»تابستان 1397 - شماره 38 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 37 تا 58 )
کلیدواژه ها:رضایت بیمارانبازاریابی پزشکیآمیخته بازاریابی پزشکی
-
4.
نویسنده : عزیزی، خسرو ؛ میرکاظمی مود، ماریا ؛ مزدکی، علیرضا ؛ میرکاظمی مود، محمد ؛
مجله:مدیریت سلامت»تابستان 1394 - شماره 60 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (15 صفحه - از 90 تا 104 )
کلیدواژه ها:رضایت بیمارانخدمات درمانیتصمیم گیری چندمعیاره
-
5.
نویسنده : عظیمی، پریسا ؛ محمدی، حسن رضا ؛ صادقی، سهراب ؛ طباطبایی فر، سیدمحمود ؛
مجله:پژوهنده»فروردین و اردیبهشت 1391 - شماره 85 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت بهداشت/ISC (5 صفحه - از 45 تا 49 )
کلیدواژه ها:ایرانفتق دیسک کمریرضایت بیمارانتقسیم بندی JOA پیش آگهی
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- A (1 مقاله)
- B (1 مقاله)