کلیدواژه Service Quality / (299 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : Moussavi Neghabi، Seyed Mojtaba ؛ نویسنده : Anoosheh، Morteza ؛ Qorbankhani، Masoud ؛
مجله:Journal of System Management»Autumn 2024, Volume 10 - Number 4 ، A (دانشگاه آزاد/ISC (14 صفحه - از 67 تا 80 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionBehavioral intentionOnline Store
-
2.
نویسنده : علی بیگی بنی، غلامرضا ؛
مجله:پژوهش های پیشرفت و تعالی»تابستان 1403 - شماره 18 (12 صفحه - از 95 تا 106 )
کلیدواژه ها:سرمایه اجتماعیکیفیت خدماتبعد شناختیبعد ساختاریبعد رابطه ای
-
3.
نویسنده : مقدم، علیرضا ؛ آتشی، سیدحسین ؛
مجله:سرمایه انسانی دفاعی»تابستان 1403 - شماره 14 (21 صفحه - از 87 تا 107 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماترضایتمندیدانشگاه افسری
-
4.
نویسنده مسئول : زرین جوی الوار، سهیلا ؛ نویسنده : راز، شاهین ؛ توکلی فر، علی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1403 - شماره 12 (15 صفحه - از 351 تا 365 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتخرده فروشی الکترونیکیتجربه مشتریتنوع خدماتحفظ مشتریان
-
5.
نویسنده مسئول : ده یادگاری، سعید ؛ نویسنده : دورقی، نسترن ؛ شهابی، الهه ؛
مجله:مدیریت بهداشت و درمان»تابستان 1403، دوره پانزدهم - شماره 2 ، A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 95 تا 106 )
کلیدواژه ها:قصد مراجعه مجددبازاریابی شفاهیکلینیکهای زیباییکیفیت خدمات.
-
6.
نویسنده : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Nasr، Reyhane ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک ، ملی (12 صفحه - از 209 تا 220 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionoperational efficiencyAirline IndustryKey Performance Indicators
-
7.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 ، ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 46 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
8.
نویسنده : عبدالله نژاد، فائزه ؛ اندام، رضا ؛ نویسنده مسئول : رجبی، مجتبی ؛
مجله:گردشگری و توسعه»بهار 1403 - شماره 38 ، ب (وزارت علوم/ISC (17 صفحه - از 263 تا 279 )
کلیدواژه ها:کتابسنجیکیفیت خدماتگردشگری ورزشینرمافزار VOSviewer
-
9.
نویسنده مسئول : بیات، امید ؛ نویسنده : سعیدی راد، رضیه ؛
مجله:فضای گردشگری»بهار 1403 - شماره 50 ، B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتگردشگری غذامهندسی منودرک کیفیت خدمات پذیراییرستوران و هتل
-
10.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 ، ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:سیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاینارزش درک شده مشتریتجربه مشتریکیفیت خدمات
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (64 مقاله)
- علمی-پژوهشی (61 مقاله)
- الف (9 مقاله)
- ج (8 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)