کلیدواژه Service Quality / (264 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : MoghadasNian، SeyyedAbdolHojjat ؛ Nasr، Reyhane ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک»مجموعه مقالات هشتمین کنفرانس ملی مدیریت و تجارت الکترونیک رتبه ملی (12 صفحه - از 209 تا 220 )
کلیدواژه ها:Service Qualitycustomer satisfactionoperational efficiencyAirline IndustryKey Performance Indicators
-
2.
نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛ نویسنده : صابری، علی ؛ فریدونی، فاطمه ؛ فرمانی، مهدی ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1403 - شماره 51 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 46 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتمدارس فوتبالکیفیت ادراکشده
-
3.
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : نصرت پناه، رسول ؛ حسینی، زهرا سادات ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»پاییز 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (38 صفحه - از 35 تا 72 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدماتارزش درک شده مشتریتجربه مشتریسیستمهای مدیریت ارتباط با مشتری الکترونیکیپلتفرمهای کسبوکار آنلاین
-
4.
نویسنده : خلیلی کیسمی، مینا ؛ وظیفه دوست، دکتر حسین ؛ حسین زاده لطفی، دکتر فرهاد ؛ نویسنده مسئول : حمدی، دکتر کریم ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»پاییز 1402، سال هجدهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 188 تا 191 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریکیفیت خدماتمسئولیت پذیری اجتماعیاستراتژی بازاریابی اخلاقی
-
5.
نویسنده : روحانیان، عاطفه ؛
مجله:مطالعات اقتصاد، مدیریت مالی و حسابداری»پاییز 1402، دوره نهم - شماره 3 (14 صفحه - از 144 تا 157 )
کلیدواژه ها:ﺑﯿﻤﻪ اﯾﺮانﮐﯿﻔﯿﺖ اراﺋﻪ ﺧﺪﻣﺎتﺑﻬﺒﻮد ﻋﻤﻠﮑﺮدشهر مشهدکارکنانخدماتکیفیت خدمات
-
6.
نویسنده : فاضلی، فائضه ؛ نویسنده مسئول : فلاح، محمد ؛
مجله:مطالعات راهبردی مالی و بانکی»پاییز 1402، دوره اول - شماره 3 (9 صفحه - از 186 تا 194 )
کلیدواژه ها:برنامهریزی آرمانیکیفیت خدماتفرآیند تحلیل شبکهایمدل کیفیت خدمات (سروکوآل)مشتریمشتریانبانکرضایت مشتریآرمانی
-
7.
نویسنده مسئول : حاجی آقانژاد، یاسر ؛ نویسنده : مقدم، علیرضا ؛ مراغه، امید ؛ کاکاوند، یونس ؛
مجله:اکتشاف و پردازش هوشمند دانش»تابستان 1402،سال سوم - شماره 9 (12 صفحه - از 70 تا 81 )
کلیدواژه ها:آمیخته گردشگریکیفیت خدماتوفاداری به مقصد گردشگریرضایت گردشگر
-
8.
نویسنده : یحیی زاده، حسین ؛ متانی، مهرداد ؛ باقرزاده، محمدرضا ؛ نویسنده مسئول : فلاح، علی ؛
مجله:ارزش آفرینی در مدیریت کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 8 (25 صفحه - از 107 تا 131 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتکیفیت خدماترسانههای جمعیصنعت گردشگریفرهنگ گردشگریگردشگریرسانهمقصد گردشگریمکان
-
9.
نویسنده : رستگار کهخا ژاله، فاطمه ؛ باقری مجد، روح الله ؛
مجله:مدیریت دانشگاهی»تابستان 1402، سال دوم - شماره 1 (26 صفحه - از 73 تا 98 )
کلیدواژه ها:آموزش عالیکیفیت خدماتتصویر برندکیفیت ارتباطاتتمایلات رفتاری دانشجویان
-
10.
نویسنده مسئول : تاکی، سحر ؛
مجله:مدیریت پویا و تحلیل کسب و کار»تابستان 1402 - شماره 3 (10 صفحه - از 18 تا 27 )
کلیدواژه ها:تصمیمگیری چند معیارههزینهکیفیت خدماتشبکه توزیعAHP فازیبهینهسازی مسیر حمل و نقل
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (62 مقاله)
- علمی-پژوهشی (57 مقاله)
- الف (9 مقاله)
- ج (8 مقاله)
- بین المللی (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش ملی (1 مقاله)