کلیدواژه زبان انگلیسی / (111 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
مقایسه تاثیر آموزش به روش کلاس معکوس و روش تدریس سنتی بر انگیزه پیشرفت و استرس تحصیلی دانشجویان در درس زبان انگلیسی
نویسنده مسئول : اشرف، حمید ؛
مجله : مطالعات آموزشی و آموزشگاهی » زمستان 1401 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 368 تا 388 )
کلیدواژه ها: زبان انگلیسی استرس تحصیلی روش تدریس سنتی انگیزة پیشرفت کلاس معکوس دانشجویان آموزش درس زبان انگلیسی روش کلاس معکوس آزمون
-
2.
تاثیر نرمافزارها بر یادگیری زبان انگلیسی
نویسنده : اميري، هادي ؛
مجله : مطالعات روانشناسی و علوم تربیتی (موسسه آموزش عالی نگاره) » زمستان 1401 - شماره 44 (14 صفحه - از 283 تا 296 )
کلیدواژه ها: زبان انگلیسی کامپیوتر چندرسانهای نرمافزار
-
3.
تاثیرالگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسالهمحور بر سبکهای حل مسالة یادگیری زبان انگلیسی دانشجویان
نویسنده مسئول : سلیمانی، شیلا ؛ نویسنده : علیآبادی، خدیجه ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛
مجله : پژوهش های زبانشناختی در زبان های خارجی » پاییز 1401، دوره دوازدهم - شماره 3 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (15 صفحه - از 328 تا 342 )
کلیدواژه ها: الگو زبان انگلیسی سبکهای حل مساله یادگیری معکوس رویکرد تدریس مسالهمحور
-
4.
اثربخشی بازی های رایانه ای آموزشی مبتنی بر رویکرد ارتباطی بریادگیری و یادداری زبان انگلیسی دانش آموزان نا شنوا
نویسنده : زمانی وایقان، مهناز ؛
همایش : مدیریت و صنعت » دوره 3؛ 1401/05/27 - 1401/05/27 (15 صفحه - از 648 تا 662 )
کلیدواژه ها: بازی شای رایانه ای آموزشی زبان انگلیسی ناشنوایان
-
5.
طراحی و اعتباریابی الگوی یادگیری معکوس مبتنی بر رویکرد تدریس مسألهمحور درس زبان انگلیسی
نویسنده مسئول : سلیمانی، شیلا ؛ نویسنده : علیآبادی، خدیجه ؛ زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ دلاور، علی ؛
مجله : نوآوری های آموزشی » تابستان 1401- شماره82 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (24 صفحه - از 81 تا 104 )
کلیدواژه ها: الگو زبان انگلیسی تدریس یادگیری معکوس
-
6.
بررسی تاثیر نوع شخصیت زبان آموز بر میزان پیشرفت او در مهارت درک مطلب در زبان انگلیسی
نویسنده : میرزائی قزل گونی، شاپور ؛ هزاریان، حجت الله ؛ عموزاده، منوچهر ؛
مجله : مطالعات علوم اجتماعی » تابستان 1401، دوره هشتم - شماره 1/2 (8 صفحه - از 81 تا 88 )
کلیدواژه ها: زبان شخصیت زبان انگلیسی زبان آموزی روانشناسی. تیپ درک مطلب آموزش زبان
-
7.
تجارب زیسته دبیران از دلایل ناکارآمدی آموزش زبان انگلیسی در مقطع متوسطه
نویسنده مسئول : طهماسب زاده شیخلار، داود ؛ نویسنده : تقی پور، کیومرث ؛ قاسمیان، پروین ؛
مجله : چشم انداز برنامه درسی و آموزش » بهار 1401 - شماره 5 (20 صفحه - از 2 تا 21 )
کلیدواژه ها: معلمان تجارب زیسته زبان انگلیسی ناکارآمدی آموزش آموزش زبان انگلیسی مصاحبه معلمان زبان انگلیسی متوسطه برنامه درسی آموزش زبان انگلیسی کتب درسی زبان انگلیسی مضامین
-
8.
سنجش تاثیر آموزش برخط (آنلاین) بر میزان یادگیری درس زبان انگلیسی مدارس شرق استان فارس
نویسنده : صادقی مزیدی، حسین ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمیان، صدیقه ؛
مجله : پیشرفت های نوین در روانشناسی، علوم تربیتی و آموزش و پرورش » اسفند 1400 - شماره 45 (9 صفحه - از 83 تا 91 )
کلیدواژه ها: زبان انگلیسی یادگیری مجازی آن لاین آزمون کرونباخ آموزش دبیر اطلاعات آموزش بر خط سوال
-
9.
تأثیر استفاده از فناوری واقعیتافزوده بر اشتیاق تحصیلی دانشآموزان در درس زبان انگلیسی
نویسنده مسئول : اکملی، مهسا ؛ نویسنده : زارعی زوارکی، اسماعیل ؛ پورروستایی اردکانی، سعید ؛
مجله : توسعه حرفه ای معلم » زمستان 1400 - شماره 22 رتبه علمی-ترویجی (وزارت فرهنگ و ارشاد (12 صفحه - از 17 تا 28 )
کلیدواژه ها: زبان انگلیسی دانش آموزان فناوری آموزشی اشتیاق تحصیلی واقعیت افزوده
-
10.
مطالعه تطبیقی کنش گفتاری «تملق» در زبانهای فارسی و انگلیسی
نویسنده مسئول : احمدی صفا، محمد ؛ نویسنده : کاربخش راوری، رحیمه ؛
مجله : مطالعات زبان و ترجمه » پاییز 1400 - شماره 46 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 57 تا 93 )
کلیدواژه ها: زبان فارسی زبان انگلیسی کنش گفتاری تملق الگوی SPEAKING هایمز
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (28 مقاله)
- الف (17 مقاله)
- ب (10 مقاله)
- ج (6 مقاله)
- علمی-ترویجی (5 مقاله)
- د (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- A+ (1 مقاله)