کلیدواژه قابلیت نوآوری / (44 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
بررسی تاثیرمولفههای سرمایه اجتماعی بر قابلیت نوآوری از طریق تبادل دانش ضمنی
نویسنده مسئول : غیور باغبانی، سید مرتضی ؛ نویسنده : یگانه مفرد، منیره ؛ حامد همراهیان، فائزه ؛
مجله : زیست بوم نوآوری » پاییز 1401، دوره دوم - شماره 3 (19 صفحه - از 44 تا 62 )
کلیدواژه ها: سرمایه اجتماعی Social Capital قابلیت نوآوری innovation capability تبادل دانش ضمنی Tacit Knowledge Sharing
-
2.
بررسی تاثیر رهبری کارآفرینی و سرمایه اجتماعی بر عملکرد شرکت با نقش میانجی قابلیت نوآوری در بیمه ایران
نویسنده : حیدری، محمد مهدی ؛ امرائی، بهناز ؛ توسلی، مهدیه ؛
همایش : مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی » دوره 5؛ 1401/04/14 - 1401/04/14 (14 صفحه - از 1925 تا 1938 )
کلیدواژه ها: رهبری کارآفرینی سرمایه اجتماعی قابلیت نوآوری عملکرد شرکت
-
3.
تاثیر استراتژی مشتری مداری با قابلیت مدیریت منابع انسانی و نوآوری بر عملکرد مالی
نویسنده : عزیزی، مرتضی ؛ اجلی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : اصغری صارم، علی ؛
مجله : مطالعات مدیریت راهبردی » تابستان 1401- شماره 50 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 149 تا 173 )
کلیدواژه ها: عملکرد مالی قابلیت نوآوری قابلیت مدیریت منابع انسانی استراتژی مشتریمداری
-
4.
تاثیر ابعاد قابلیت نوآوری بر عملکرد نوآورانه باشگاههای ورزشی
نویسنده : ملک محمودی، وحید ؛ زهره وندیان، کریم ؛ نویسنده مسئول : مندعلی زاده، زینب ؛
مجله : رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی » زمستان 1400 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 29 تا 44 )
کلیدواژه ها: پیشگامی باشگاه ورزشی عملکرد نوآوری ساختار نوآوری قابلیت نوآوری.
-
5.
تأثیر قابلیت نوآوری و ظرفیت بازاریابی سازمان بر عملکرد بازاریابی صادراتی
نویسنده مسئول : نوروزی، حسین ؛ نویسنده : کنعانی طهرانی، شایان ؛ درویش، فاطمه ؛
مجله : مدیریت کسب و کار » تابستان 1400 - شماره 50 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 579 تا 596 )
کلیدواژه ها: قابلیت نوآوری عملکرد نوآوری بازاریابی سازمان ظرفیت بازاریابی عملکرد بازاریابی صادراتی
-
6.
تاثیر قابلیت نوآوری و تسهیم دانش بر عملکرد نوآوری و عملکرد بازاریابی (مورد مطالعه: بانک پارسیان استان تهران)
نویسنده : زاده گرگان، محمد ؛ محقق زاده، فاطمه ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1400 - شماره 60 (جلد نهم) (22 صفحه - از 154 تا 175 )
کلیدواژه ها: تسهیم دانش نوآوری سازمانی قابلیت نوآوری عملکرد نوآوری عملکرد بازاریابی
-
7.
بررسی تاثیر جهت گیری بازار بر عملکرد کسب و کار از طریق نقش میانجی یادگیری سازمانی و قابلیتهای نوآورانه در شرکت بیمه ایران
نویسنده مسئول : صفری، شاهین ؛ نویسنده : مرشدی، هادی ؛ شفیعی، علی ؛
مجله : رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری » بهار 1400 - شماره 55 (جلد چهارم) (11 صفحه - از 54 تا 64 )
کلیدواژه ها: عملکرد کسب و کار قابلیت نوآوری جهت گیری بازار یادگیری سازمانی
-
8.
ارائهٔ مدلی برای اندازهگیری قابلیتهای بازاریابی بانک ملی ایران
نویسنده مسئول : حیدری، عباس ؛ نویسنده : خیری، بهرام ؛ نجف زاده ضیاالدین، محمد ؛
مجله : پژوهش های پولی - بانکی » بهار 1400 - شماره 47 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 187 تا 213 )
کلیدواژه ها: بازاریابی رابطهمند قابلیت نوآوری قابلیتهای بازاریابی قابلیت بازاریابی اینترنتی
-
9.
تبیین تاثیر خودکارامدی کارآفرینی و قابلیت نوآوری بر عملکرد کسب و کارهای گردشگری (مورد مطالعه: شهر تبریز)
نویسنده : قادری، اسماعیل ؛ اکبری اربطان، گلثوم ؛ فردوسی، سجاد ؛ نویسنده مسئول : بابایی، یاور ؛
مجله : برنامه ریزی و توسعه گردشگری » زمستان 1399 - شماره 35 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 115 تا 134 )
کلیدواژه ها: خودکارآمدی کارآفرینی عملکرد کارآفرینی قابلیت نوآوری کسب و کارهای گردشگری
-
10.
تأثیر قابلیت حسگری بازار بر عملکرد شرکت با نقش میانجی نوآوری و سیستم مدیریت برند
نویسنده مسئول : خادمی، علی اکبر ؛ نویسنده : بدری، احسان ؛ فرازنده، هانیه ؛
مجله : مدیریت بازاریابی » زمستان 1399، سال پانزدهم - شماره 49 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 55 تا 72 )
کلیدواژه ها: پویایی بازار عملکرد شرکت شدت رقابت قابلیت نوآوری قابلیت حسگری بازار سیستم مدیریت برند
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (10 مقاله)
- ب (9 مقاله)
- ج (3 مقاله)
- د (2 مقاله)
- B (2 مقاله)
- الف (1 مقاله)
- علمی-ترویجی (1 مقاله)