کلیدواژه مدیریت تجربه مشتری / (24 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
21.
نویسنده : قیم اعلائی، کیوان ؛ اسماعیل پور، حسن ؛ سعیدنیا، حمیدرضا ؛ حق شناس، فریده ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»بهمن 1401 - شماره 27 ISC (12 صفحه - از 7784 تا 7795 )
کلیدواژه ها:مدل ریاضیمعادلات ساختاریوابستگی برندمدیریت تجربه مشتریوابسـتگیمقولهپژوهشقالبارزش
-
22.
نویسنده : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهی
-
23.
نویسنده : قاضی منش، مروا ؛ ناصرالمعمار، مرضیه ؛ محبوبی زاده، شقایق ؛ نویسنده مسئول : اشکانی، امید ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات هفدهمین همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (11 صفحه - از 576 تا 586 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیتمدیریت تجربه مشتریطرح ریزی پیشاپیش کیفیت محصول
-
24.
نویسنده : رستم کمر ویجویه، رضا ؛ اقدسی، محمد ؛
همایش:همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت»مجموعه مقالات هشتمین همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت رتبه ملی (14 صفحه - از 386 تا 399 )
کلیدواژه ها:فرصت هاچالش هامدیریت تجربه مشتریبانکداری بازفی تک
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
- بین المللی (1 مقاله)
- B (1 مقاله)
- C (1 مقاله)
- ملی (1 مقاله)