کلیدواژه مدیریت تجربه مشتری / (26 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
11.
نویسنده مسئول : آتشگر، کریم ؛ نویسنده : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 399 تا 423 )
کلیدواژه ها:مدیریت تجربه مشتریسفر مشتریمدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسنقشه سفرمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
12.
نویسنده مسئول : رحیمیان، سمانه ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ مانیان، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»پاییز 1399، دوره جدید - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 13 تا 39 )
کلیدواژه ها:هتلداریرسانههای اجتماعیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتریاطلاعاتهتلمشتریاننقش رسانههای اجتماعی
-
13.
نویسنده مسئول : رفیعیان، مجتبی ؛ نویسنده : شمس، فاطمه ؛
مجله:مطالعات مدیریت شهری»زمستان 1399 -شماره 44 رتبه B (دانشگاه آزاد (18 صفحه - از 85 تا 102 )
کلیدواژه ها:بافت میانیمدیریت تجربه مشتریمنظر بصری خیابانخیابان کریمخان زند
-
14.
نویسنده : ژیان، مهرتاش ؛ باقرزاده حسینیان، سیدنوید ؛ حسین زاده، علی ؛
مجله:پژوهش های نوین در مدیریت کارآفرینی و توسعه کسب و کار»بهار 1400 - شماره 1 (23 صفحه - از 825 تا 847 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریبانک ملیمدیریت تجربه مشتری
-
15.
نویسنده : موسوی، پریسا ؛ مهرآیین، محمد ؛ شامی زنجانی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : رحیم نیا، فریبرز ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»تابستان 1400، دوره سیزدهم ، شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (22 صفحه - از 502 تا 523 )
کلیدواژه ها:تحلیل شبکهتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریتحلیل کتابسنجیپژوهش
-
16.
نویسنده : بدیعی، فرناز ؛ دیده خانی، حسین ؛ سمیعی، روح اله ؛ نویسنده مسئول : مهرانی، هرمز ؛
مجله:مطالعات رفتار مصرف کننده»تابستان 1400، دوره هشتم - شماره 2 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 48 تا 73 )
کلیدواژه ها:فراترکیببازی وارسازینسل وای (Y)مدیریت تجربه مشتری
-
17.
نویسنده مسئول : ناصحی فر، وحید ؛ نویسنده : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ اله وردی، مصطفی ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1400 - شماره 41 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:خدمات بانکداری الکترونیکیابزارهای خدمات بانکداری الکترونیکیمدل چندسطحیتجربۀ مشتریمدیریت تجربۀ مشتری
-
18.
نویسنده : ناصحیفر، وحید ؛ دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ محمدیان، محمود ؛ نویسنده مسئول : الهوردی، مصطفی ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره سیزدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (27 صفحه - از 974 تا 1000 )
کلیدواژه ها:سنجش مدلخدمات بانکداری الکترونیکیتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریابزار خدمات بانکداری الکترونیکیمدل مدیریت تجربه مشتریمدلخدمات بانکی
-
19.
نویسنده مسئول : مختاری، حامد ؛ نویسنده : خانلری، امیر ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1400، دوره جدید - شماره 48 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 143 تا 178 )
کلیدواژه ها:روش فراترکیبتجربه مشتریمدیریت تجربه مشتریفراترکیبشناساییمشــتریمشـــتریعواملکد
-
20.
نویسنده : کرکه آبادی، مهدیه ؛ عالی، مهدی ؛ نویسنده مسئول : ملک، آتوسا ؛
مجله:مدیریت و حسابداری در هزاره سوم»تابستان 1401 - شماره 18 (13 صفحه - از 55 تا 67 )
کلیدواژه ها:تعهد عاطفیوفاداری به برندتجربه نام تجاریتعهد محاسباتیسن مشتریانبانک توسعه و تعاونمشتریمشتریانبــهمــدیریت تجربــه مشــتریمشــتری
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (14 مقاله)
- الف (2 مقاله)
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)