کلیدواژه سفر مشتری / (12 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : اسماعیلی مهیاری، مصطفی ؛ ایرانی، حمیدرضا ؛ ابراهیمی، الهام ؛ نویسنده مسئول : غفاری، محمد ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1403، دوره شانزدهم ، شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (23 صفحه - از 114 تا 136 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسبازاریابی تجربیتجربه مشتریتجربه گردشگرسفر مشتری
-
2.
نویسنده : کریمیان، مجتبی ؛ جعفری، علی اکبر ؛ کردنائیج، اسداله ؛ یزدانی، حمیدرضا ؛ نویسنده مسئول : ایرانی، حمیدرضا ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز 1402 - شماره 33 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 38 تا 62 )
کلیدواژه ها:سفر مشتریمدل 5 ایخانمهای جواننقاط تماسمشتریاطلاعاتفروشگاهجوانمحصولمشتریان
-
3.
نویسنده : زادون، هدی ؛ قاسمی، بهروز ؛ نویسنده مسئول : خیری، بهرام ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1402 - شماره 22 رتبه ب (وزارت علوم (26 صفحه - از 23 تا 48 )
کلیدواژه ها:حمل ونقل دریاییتجربه خدماتمدیریت تجربه مشتریسفر مشتریبازار بین بنگاهیکانتینرحملمشتریانپژوهش
-
4.
نویسنده : عابدی، هلیا ؛ شافعی، رضا ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»تابستان 1402 - شماره 49 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (33 صفحه - از 109 تا 141 )
کلیدواژه ها:تلاطمسفر مشتریبیقطعیتیابهام و پیچیدگی
-
5.
نویسنده : ابراهیمی، نازی ؛ حمدی، کریم ؛ نویسنده مسئول : وظیفه دوست، حسین ؛
مجله:جامعه شناسی سیاسی ایران»آذر 1401 - شماره 25 ISC (29 صفحه - از 1678 تا 1706 )
کلیدواژه ها:بازاریابی””بازاریابی موبایل””ارزش مورد انتظار مشتری””سفر مشتریمشتریمدل
-
6.
نویسنده : فتحی، هانیه ؛ اسفیدانی، محمدرحیم ؛ نویسنده مسئول : نظری، محسن ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»تابستان 1401، دوره جدید - شماره 50 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (30 صفحه - از 75 تا 104 )
کلیدواژه ها:مقایسه قیمتیسفر مشتریتجربه قیمتی مشتریکانالها چندگانهمشتریقیمتآفلاینمشتریانتجربهکدخردهفروشیآنلاین
-
7.
نویسنده : سبزعلیان، رقیه ؛ نظری، محسن ؛ نویسنده مسئول : نوروزی، علیرضا ؛
مجله:تحقیقات کتابداری و اطلاع رسانی دانشگاهی»زمستان 1400، سال پنجاه و پنجم - شماره 4 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:نقاط تماسسفر مشترینقشه سفر مشتریکتابفروشی الکترونیکیمشتریفروشگاهفروشمشتریانمحصولات
-
8.
نویسنده مسئول : آتشگر، کریم ؛ نویسنده : میرشفیعی، فاطمه ؛
مجله:کاوش های مدیریت بازرگانی»پاییز و زمستان 1399 - شماره 24 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (25 صفحه - از 399 تا 423 )
کلیدواژه ها:مدیریت تجربه مشتریسفر مشترینقشه سفرمدیریت ارتباط با مشترینقاط تماسمشتریبانکاطلاعاتمدلشاخصعملکرد بانک
-
9.
نویسنده مسئول : کریمی، احسان ؛ نویسنده : شامی زنجانی، مهدی ؛ کیماسی، مسعود ؛ حسن زاده، علیرضا ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 37 تا 56 )
کلیدواژه ها:سفر مشتریتجربه دیجیتال مشترینقاط تماس مشتریبانکداری اینترنتیمشتریبانکمشتریاننقاط تماسدیجیتالتجربه مشتری
-
10.
نویسنده مسئول : دهدشتی شاهرخ، زهره ؛ نویسنده : نبی زاده، محمد ؛
مجله:چشم انداز مدیریت بازرگانی»زمستان 1398، دوره جدید - شماره 40 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها:فرآیندتعالینقاط تماستحلیل مضمونتجربه مشتریسفر مشتریمدلمضامینپژوهشارزیابی