کلیدواژه مشتریان داخلی / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محرمی، توکل ؛ موسی خانی، مرتضی ؛ نویسنده مسئول : ایرج پور، علیرضا ؛
مجله:پژوهش اجتماعی»زمستان 1400 - شماره 53 رتبه C (دانشگاه آزاد (25 صفحه - از 1 تا 25 )
کلیدواژه ها:تحقیق و توسعهپاسخگوییکارکنانمشتریان داخلیپژوهش و فناورییادگیری و نوآوری
-
2.
نویسنده : بهمئی، سمیه ؛ عنایتی، ترانه ؛
مجله:رهیافتی نو در مدیریت آموزشی»پاییز 1396 - شماره 31 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (26 صفحه - از 101 تا 126 )
کلیدواژه ها:مشتریان داخلیکیفیّت خدمات آموزش عالیمشتریان خارجیالزامات رقابتیالزامات ساختاری
-
3.
نویسنده : آزاد، ناصر ؛ صیدی، محسن ؛ نقدی، بهمن ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1394 - شماره 28 (17 صفحه - از 41 تا 57 )
کلیدواژه ها:بازاریابی داخلیمشتریان داخلیادراک حمایت سازمانی و میل به ماندن
-
4.
نویسنده : پیرو، سعید ؛ بردبار، غلامرضا ؛
مجله:مدیریت تولید و عملیات»پاییز و زمستان 1394 - شماره 11 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 79 تا 94 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردشاخص رضایت کارمندمشتریان داخلیرضایت
-
5.
نویسنده : پیرو، سعید ؛ مروتی شریف آبادی، علی ؛
مجله:پژوهش های مدیریت منابع سازمانی»پاییز 1393، دوره چهارم - شماره 3 رتبه علمی-پژوهشی (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 49 تا 69 )
کلیدواژه ها:کیفیت خدمات داخلیماتریس کنترل عملکردمشتریان داخلینظریه مجموعه های رافبهبودسازمان