کلیدواژه پاسخ مشتریان / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : محمدی، سردار ؛ نویسنده مسئول : زارعی، ارش ؛
مجله:مدیریت ارتباطات در رسانه های ورزشی»تابستان 1399 - شماره 28 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (14 صفحه - از 99 تا 112 )
کلیدواژه ها:ارزش ویژه برندرسانههای اجتماعیپاسخ مشتریانهواداران تیم پرسپولیس
-
2.
نویسنده : دیده خانی، حسین ؛ ادیب، سپیده ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»زمستان 1396، سال دوازدهم - شماره 4 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (10 صفحه - از 140 تا 149 )
کلیدواژه ها:فضائل اخلاقیرفتار غیرمسئولانهاحساسات اخلاقیپاسخ مشتریان