کلیدواژه پراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانی / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : بهبودی، امید ؛ نویسنده : محمدزاده، زهرا ؛ مزینانی، محمدامین ؛
مجله:مدیریت کسب و کارهای بین المللی»تابستان 1401 - شماره 18 رتبه ب (وزارت علوم (20 صفحه - از 23 تا 42 )
کلیدواژه ها:عملکرد سازمانیپویایی بازارپراکندگی قابلیتهای بازاریابی بینالمللی بین سازمانیانطباق برنامه بازاریابیهماهنگی بازاربازاربازاریابیبازاریابی بینالمللی