کلیدواژه کارکنان خط مقدم / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : محمودیان راوی نژاد، احمد ؛ نویسنده : خادمی، علی اکبر ؛
مجله:پژوهش های علوم مدیریت»تابستان 1402 - شماره 15 (14 صفحه - از 1 تا 14 )
کلیدواژه ها:وفاداری مشتریعضوارزش ویژه برندادراک کیفیت مبادله رهبرعملکرد خدمات فروشندهکارکنانمدیرفروشگاهکارکنان خط مقدم
-
2.
نویسنده : باقری، صدیقه ؛ پرهیزگار، محمدمهدی ؛ باقری، سید محمد ؛ کریمی، اوژن ؛
مجله:مدیریت سازمان های دولتی»پاییز 1397 - شماره 24 رتبه ج (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 71 تا 91 )
کلیدواژه ها:روش کیفیفراترکیبعوامل اعتقادیکارکنان خط مقدمتخریب خدمات
-
3.
نویسنده : قاسمی، مرتضی ؛ کسروی، علی ؛ معظمی، شهناز ؛
مجله:پژوهشهای جدید در مدیریت و حسابداری»پاییز 1396، دوره جدید - شماره 1 (10 صفحه - از 1 تا 10 )
کلیدواژه ها:فرسودگی شغلیمشتری مداریتمایل به ترک کارکارکنان خط مقدم
-
4.
نویسنده : کوین، کیوین ؛ کوین، شاون ؛ کوین، ادوارد ؛
مجله:میثاق مدیران»خرداد 1389 - شماره 52 (3 صفحه - از 75 تا 77 )
کلیدواژه ها:کاهش هزینههامدیرکارکنان خط مقدمزمانصرفهجوییمدیریتحذف