کلیدواژه گردشگری ورزشی / (167 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
طراحی مدل جذب و مشارکت مردم به گردشگری ورزشی (عوامل، چالش ها و راهبردها)
نویسنده مسئول : همتی نژاد، مهرعلی ؛ نویسنده : براخاص، حسین ؛ صفاتیان، علی ؛ شهبازپور، لیلا ؛
مجله : مطالعات بازاریابی ورزشی » بهار 1401 - شماره 9 (31 صفحه - از 83 تا 113 )
کلیدواژه ها: مشارکت ورزشی گردشگری ورزشی توسعه مشارکت ورزش گیلان
-
2.
ارائه مدل توسعه گردشگری ورزشی با تاکید بر عوامل اجتماعی (مطالعه موردی استان لرستان)
نویسنده : بهاران، پوریا ؛ آقائی، نجف ؛ نویسنده مسئول : فروغی پور، حمید ؛
مجله : علوم ورزش » زمستان 1400- شماره 44 (28 صفحه - از 209 تا 236 )
کلیدواژه ها: توسعه استان لرستان عوامل اجتماعی گردشگری ورزشی
-
3.
شناسایی عوامل موثر بر توسعه گردشگری ورزشی از طریق رسانهها با چارچوب تبلیغاتی AIDAR
نویسنده : اسدی، زهرا ؛ صابونچی، رضا ؛ نویسنده مسئول : قاسمی، حمید ؛
مجله : پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش » زمستان 1400 - شماره 48 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 39 تا 54 )
کلیدواژه ها: توسعه رسانههای جمعی گردشگری ورزشی AIDAR
-
4.
ارائه مدل ساختاری تفسیری عوامل مؤثر بر بهبود نقش مناطق گردشگری ورزشی در توسعه روابط صلحآمیز
نویسنده : محمودی، زهرا ؛ نوبخت رمضانی، زهرا ؛ نویسنده مسئول : محمدیان، فریبا ؛
مجله : جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای » زمستان 1400، سال یازدهم - شماره 1 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (13 صفحه - از 323 تا 335 )
کلیدواژه ها: روابط صلحآمیز گردشگری ورزشی صلح جهانی
-
5.
بررسی عوامل ورزشهای بومی محلی در توسعه گردشگری ورزشی(مطالعه موردی: استان یزد)
نویسنده مسئول : جلالی، صادق ؛ نویسنده : محبی، فرشته ؛ جعفری، ساره ؛
مجله : رهیافتی در مدیریت بازرگانی » زمستان 1400 - شماره 8 ISC (11 صفحه - از 132 تا 142 )
کلیدواژه ها: توسعه یزد محلی صنعت گردشگری گردشگری ورزشی ورزشهای بومی
-
6.
طراحی مدل توسعه مزیت رقابتی در صنعت گردشگری ورزشی شمال کشور
نویسنده مسئول : اسلامی مرزنکلاته، محمدمهدی ؛ نویسنده : شجاعی، وحید ؛ حامی، محمد ؛
مجله : پژوهشنامه مدیریت ورزشی و رفتار حرکتی » پاییز و زمستان 1400 - شماره 34 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (20 صفحه - از 99 تا 118 )
کلیدواژه ها: مزیت رقابتی صنعت ورزش بازار رقابتی گردشگری ورزشی منابع رقابتی
-
7.
تأثیر کیفیت خدمات گردشگری بر ارزش ویژة برند مقصد گردشگری ورزشی با توجه به نقش میانجی تصویر ذهنی و ارزش ادراک شده از مقصد گردشگری (مطالعه موردی : منطقه شمالی استان البرز)
نویسنده : بهاری، جعفر ؛ جهانیان، منوچهر ؛ قادری، اسماعیل ؛ نویسنده مسئول : کروبی، مهدی ؛
مجله : جغرافیا و برنامه ریزی منطقه ای » پاییز 1400، سال یازدهم - شماره 4 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (15 صفحه - از 113 تا 127 )
کلیدواژه ها: گردشگری ورزشی کیفیت خدمات گردشگری تصویر ذهنی از مقصد گردشگری ارزش ویژة برند مقصدگردشگری ارزش ادراک شده از مقصد گردشگری
-
8.
طراحی و تبیین مدل عوامل سوق دهنده موثر بر مدیریت بازاریابی توسعه گردشگری ورزشی استان آذربایجان شرقی
نویسنده : نیکنام، کامبیز ؛ هنری، حبیب ؛ محرم زاده، مهرداد ؛ نویسنده مسئول : احمدی، سید عبدالحمید ؛
مجله : پژوهش های فیزیولوژی و مدیریت در ورزش » پاییز 1400 - شماره 47 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (26 صفحه - از 29 تا 54 )
کلیدواژه ها: مدیریت بازاریابی گردشگری گردشگری ورزشی بازاریابی گردشگری ورزشی
-
9.
بررسی نقش رسانههای اجتماعی در توسعه گردشگری ورزشی شهر اردبیل
نویسنده : جوادی، نرگس ؛ سیفالهی، عباس ؛ عزیزیان کهن، نسرین ؛
همایش : همایش ملی تحقیقات میان رشته ای در علوم مهندسی و مدیریت » دوره 2؛ 1400/06/18 - 1400/06/18 (8 صفحه - از 202 تا 209 )
کلیدواژه ها: رسانه گردشگری گردشگری ورزشی رسانههای اجتماعی
-
10.
نقش امنیت بر مقاصد رفتاری گردشگران ورزشهای زمستانی (مطالعه موردی: پیستهای اسکی تهران)
نویسنده : نظری، شهرام ؛ کارازموده، لیذا ؛ نویسنده مسئول : کروبی، مهدی ؛
مجله : رفاه اجتماعی » تابستان 1400 - شماره 81 رتبه علمی-پژوهشی/ISC (46 صفحه - از 241 تا 286 )
کلیدواژه ها: امنیت اقتصادی امنیت اجتماعی امنیت روانی گردشگری ورزشی مقاصد رفتاری