کلیدواژه فریبکاری آمیخته بازاریابی / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، الهام ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:تنفر از برندتبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی
-
2.
نویسنده : شجاع، علی ؛ صادق وزیری، فراز ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، الهام ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1399، دوره دوازدهم ، شماره 1 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (21 صفحه - از 3 تا 23 )
کلیدواژه ها:تنفر از برندفریبکاری آمیخته بازاریابیتبلیغهای دهانبهدهان منفیتحلیل تمتنفرکدهاپژوهشمصرفکنندگانمصاحبهBrandبـه