بهار 1400 - شماره 40 رتبه ب (وزارت علوم)
-
نویسنده : قاسمی نژاد، مینا ؛ حاتمی نسب، سید حسن ؛ نویسنده مسئول : نایب زاده، شهناز ؛
(26 صفحه - از 1 تا 26 )
کلیدواژه ها:زبانشناسی برندفعالیتهای برندینگنام برندتلفظ برندلوگوی برندزبانتلفظدستهبندیپژوهشنمادشناسیشاخصهای زبانی
-
نویسنده مسئول : بنیادی نائینی، علی ؛ نویسنده : مقیسه، زهره ؛
(18 صفحه - از 27 تا 44 )
کلیدواژه ها:علمسنجیرسانههای اجتماعیبازاریابی عصبیآلتمتریکبروندادهای پژوهشیفیسبوکاستناد
-
نویسنده : صادق وزیری، فراز ؛ شجاع، علی ؛ نویسنده مسئول : ابراهیمی، الهام ؛
(18 صفحه - از 45 تا 62 )
کلیدواژه ها:تنفر از برندتبلیغات توصیهای منفیفریبکاری آمیخته بازاریابیقصور آمیخته بازاریابیقطع رابطه با برندتنفرپژوهشآزمونمدلمصرفکنندگانآمیختۀ بازاریابی
-
نویسنده : نقاش، آرش ؛ امیری عقدائی، سید فتحالله ؛ نویسنده مسئول : رضایی دولت آبادی، حسین ؛
(24 صفحه - از 63 تا 86 )
کلیدواژه ها:تاییدکننده مشهورپاسخگویی مصرف کننده به بازاریابی برنداعتبار تاییدکنندهتناسب تاییدکنندهمدلپژوهشتأییدکنندگان مشهورتبلیغاتتأییدمحصول
-
نویسنده : اسحقی دروی، سید محمد صادق ؛ انصاری، آذرنوش ؛ نویسنده مسئول : رنجبریان، بهرام ؛
(24 صفحه - از 87 تا 110 )
کلیدواژه ها:صنعت بانکداریتصویر برندنظریه فضای روانی زندگیتصویرهای مقایسهاییرفاه شهروندی ناشی از عملیات بانکبانکتصویرمشتریسازۀپژوهشزندگی
-
نویسنده : سبزعلی یمقانی، کبری ؛ غریب نواز، نادر ؛ کشتکار هرانکی، مهران ؛ نویسنده مسئول : احمدی، محمد ؛
(32 صفحه - از 111 تا 142 )
کلیدواژه ها:دلفی فازیمکانیابی بهینهژئومارکتینگفروشگاههای خردهفروشی زنجیرهایخبرگان صنعت خرده فروشیفروشگاهفروشمکانروشمکانیابیمؤلفۀمشتریان
-
نویسنده : علامه، صادق ؛ اسماعیلیان، مجید ؛
(14 صفحه - از 143 تا 156 )
کلیدواژه ها:تبلیغاتنوآوریارتباطات کلامیمدل انتشارکانال ارتباطیمدلقیمتمدل باسمدلهای انتشاربازارپژوهش
-
نویسنده مسئول : طالاری، محمد ؛ نویسنده : فلاح، محمدرضا ؛ حسین خانی، معصومه ؛
(22 صفحه - از 157 تا 178 )
کلیدواژه ها:شرکتهای دانشبنیانعملکرد محصول جدیدجهتگیری کارآفرینیبازاریابی دوسوتوانبازاردوسوتوانیبهرهبرداریتوسعۀ محصول جدید
-
نویسنده مسئول : محمدی فر، یوسف ؛ نویسنده : سلیمانی، معین ؛
(22 صفحه - از 179 تا 200 )
کلیدواژه ها:اجرای موفق بازاریابی سبزشرکتهای تولیدکننده مواد غذاییتکنیک DEMATEL-ISM یکپارچهعوامل تاثیرگذاربازاریابی سبزکارکنانمحصولات سبزمدیران
-
نویسنده : پناهنده، امیرحسین ؛ حسنقلی پور، طهمورث ؛ میرا، سید ابوالقاسم ؛ نویسنده مسئول : بودلایی، حسن ؛
(16 صفحه - از 201 تا 216 )
کلیدواژه ها:کسب و کارهای کوچکاستراتژی های بازاریابیرسانه های اجتماعیگردشگریبازاریابیاستراتژیبازارمشتری