کلیدواژه کیفیت فراگیر / (5 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علیپور منزه، محمدصادق ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (11 صفحه - از 2040 تا 2050 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت کیفیت فراگیر جلب رضایت مشتری
-
2.
نویسنده : عرب عامری، حسن ؛ صارمی، محمود ؛
مجله:رویکردهای پژوهشی نوین در مدیریت و حسابداری»زمستان 1397- شماره 7 (جلد اول) (11 صفحه - از 133 تا 143 )
کلیدواژه ها:نگهداریکیفیت فراگیرTQMTPMتعمیرات
-
3.
نویسنده : بهاری موفق، زهره ؛ حمیدی، یداله ؛ گیتی، آناهیتا ؛
مجله:دانش شناسی»بهار 1394 - شماره 28 رتبه علمی-پژوهشی (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 27 تا 38 )
کلیدواژه ها:مدیریتکتابخانه های دانشگاهیکیفیت فراگیردانشگاه علوم پزشکی همداندانشگاه بوعلی سینا
-
4.
نویسنده : وزیرپور کشمیری، مهردخت ؛ تفرشی، شکوه ؛ یوسفی، نسرین ؛
مجله:دانش شناسی»بهار 1388 - شماره 4 ISC (14 صفحه - از 93 تا 106 )
کلیدواژه ها:ایرانمدیریتکتابخانههای دانشگاهیتهرانمدیریت کیفیتکیفیت فراگیرمدیریت کتابخانههامدیریت کیفیت فراگیرکارکنانمشارکت کارکنانکاربران
-
5.
نویسنده : انصاری، منوچهر ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»بهار و تابستان 1381 - شماره 33 و 34 ISC (24 صفحه - از 205 تا 228 )
کلیدواژه ها:کیفیتکیفیت فراگیرشرکتهای متوسطاطلاعاتارزیابیمدیریت کیفیت فراگیرمدیریتپرسنلرقابت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)