کلیدواژه TQM / (65 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : نوروزی، هادی ؛ شمسی، مراد ؛ بهوندی، عباس ؛
همایش:همایش پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران»مجموعه مقالات پانزدهمین همایش ملی پژوهشهای مدیریت و علوم انسانی در ایران رتبه بین المللی (16 صفحه - از 4715 تا 4730 )
کلیدواژه ها:مدیریتمدیریت کیفیت جامعمدارس متوسطه دوم( Tqm )
-
2.
نویسنده مسئول : خانی، امیر محمد ؛ نویسنده : کزازی، ابوالفضل ؛ بیرامی، ثریا ؛
مجله:مطالعات مدیریت صنعتی»تابستان 1401 - شماره 65 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (44 صفحه - از 41 تا 84 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعسازمان یادگیرندهمدیریت زنجیرهتامیننگهداری و تعمیرات بهرهور فراگیرعملکرد عملیاتیسازمان یادگیریTQMسازمان
-
3.
نویسنده : فیلی، اردلان ؛ نیک منش، محمد ؛ ثابت، عباس ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»بهار 1401 - شماره 43 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (36 صفحه - از 153 تا 188 )
کلیدواژه ها:مزیت رقابتیمدیریت کیفیت جامعمدیریت کیفیت جامع نرم و سختنوآوری سبزکسب مزیت رقابتیسازمانمدیریت کیفیت جامع نرم
-
4.
نویسنده مسئول : طیبی، محسن ؛ نویسنده : کرامتی مقدم، مجید ؛
مجله:تربیت بدنی و علوم ورزشی»بهار 1401 - شماره 1 (17 صفحه - از 10 تا 26 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعتعهد سازمانیتعهد عاطفیتعهد مستمرتعهد هنجاریکارکنانکارکنان اداره ورزش و جوانانTQMمدیران
-
5.
نویسنده : أسماء محمد فاروق علي عيسى ؛
مجله:الدراسات الإسلامية و البحوث الأکاديمية»شعبان 1443 - العدد 104 (88 صفحه - از 303 تا 390 )
کلیدواژه ها:مبادئ ادارة الجودة الشاملةقیادة الاسرةتخطیط استراتیجیتاصیل فقهیالقرآن والسنة
-
6.
نویسنده مسئول : Rahimi Kalour، Hossein ؛ نویسنده : Kazemzadeh، Reza ؛
مجله:Open Access Journal of Resistive Economics»Winter 2022, Volume 10 - Number 1 ISC (13 صفحه - از 70 تا 82 )
کلیدواژه ها:TourismTQMethicsBusiness EthicsSocial Responsibility
-
7.
نویسنده : زارع هرفته، وجیهه ؛
همایش:کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری»مجموعه مقالات اولین کنفرانس ملی مدیریت، روان شناسی و علوم رفتاری (11 صفحه - از 38 تا 48 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت جامعکیفیتTQMخدمات مالیبیمارستان افشار یزدکارکنانمدیریت کیفیت فراگیربهبود
-
8.
نویسنده : منتظری، زهراسادات ؛
مجله:مدیران مبتکر»پاییز 1400 - شماره 3 (21 صفحه - از 18 تا 38 )
کلیدواژه ها:برنامهارزش برندتمرکز بر مشتریمدیریت کیفیت جامع( TQM )تمرکز بر منابع انسانیمدیریت کیفیت جامعمشتریرضایت مشتریTQMسازمانمشتریان
-
9.
نویسنده : Nojoud H. Alsefri ؛ Hesham Mugharbil ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»july 2021, Volume 18 - Number 15 (6 صفحه - از 224 تا 229 )
کلیدواژه ها:TQMEvaluationqualityPerformanceManagementPracticeprogressUpgrade
-
10.
نویسنده : Qasim Sajjad ؛ Naveed Ahmad Taseer ؛ Ahsaan Siddique ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»May 2021, Volume 18 - Nomber 10 (12 صفحه - از 1251 تا 1262 )
کلیدواژه ها:TQMsecondary schoolsQuality EducationInstitutional Issues
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (9 مقاله)
- علمی-ترویجی (3 مقاله)
- ب (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)
- الف (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)
- همایش ملی (1 مقاله)