کلیدواژه جلب رضایت مشتری / (6 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : علیپور منزه، محمدصادق ؛
همایش:کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی»مجموعه مقالات پنجمین کنفرانس بین المللی مطالعات بین رشته ای در مدیریت و مهندسی رتبه بین المللی (11 صفحه - از 2040 تا 2050 )
کلیدواژه ها:مدیریت کیفیت کیفیت فراگیر جلب رضایت مشتری
-
2.
نویسنده : مجیبی، تورج ؛ مردانی، اکبر ؛
مجله:بازاریابی پارس مدیر»زمستان 1395 - شماره 5 (10 صفحه - از 11 تا 20 )
کلیدواژه ها:AHPرضایت مشتریصنعت خودرو سازیروش سسلسله مراتبیایران خودرو دیزلخودروعوامل موثر بر رضایت مشتریایران
-
3.
نویسنده : کرد ناییچ، اسدالله ؛
مجله:مطالعات مدیریت، بهبود و تحول»پاييز و زمستان 1383 - شماره 43 و 44 رتبه علمی-ترویجی (وزارت علوم/ISC (32 صفحه - از 153 تا 184 )
کلیدواژه ها:مشتریمشتری مداریرضایت مشتریرضایتمشتریانسازمانرضایتمندی مشتریکارکنانجلب رضایت مشتری
-
4.
نویسنده : علی احمدی، علی رضا ؛ حور علی، مریم ؛
مجله:مدیریت فردا»پاییز و زمستان 1383 - شماره 7 و 8 ISC (8 صفحه - از 101 تا 108 )
کلیدواژه ها:تجارت الکترونیکمدیریت ارتباط با مشتریوفاداری مشتریعاملهای هوشمندمشتریاطلاعاتمشتریانجلب رضایت مشتری
-
5.
مترجم : فقهی فرهمند، ناصر ؛
مجله:تدبیر»آبان 1375 - شماره 67 (3 صفحه - از 31 تا 33 )
کلیدواژه ها:جلب رضایت مشتریاطلاعاتسازمانمحصولاتبازارفنیخدمات
-
6.
نویسنده : domini quev.turpin ؛ مترجم : شلالوند، عبدالعلی ؛
مجله:تدبیر»آذر 1374 - شماره 58 (15 صفحه - از 33 تا 47 )
کلیدواژه ها:مشتریرضایت مشتریژاپنیکارکنانجلب رضایت مشتریمدیرانمشتریانمحصولاتمدیریت
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-ترویجی (1 مقاله)
سطح برگزاری همایش
- همایش بین المللی (1 مقاله)