کلیدواژه Description and Analysis / (2 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
ناقد : دهقانی، مرضیه ؛
مجله:پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی»پاییز 1402 - شماره 113 رتبه: الف/ISC (24 صفحه - از 65 تا 88 )
کلیدواژه ها:آموزش ابتداییتوصیف و تحلیلبرنامهریزیدرسیبرنامهدرسیمبانی برنامهریزیدرسینقد
-
2.
نویسنده مسئول : قنبری، صباح ؛ ناقد : ورفی نژاد، ایرج ؛
مجله:تاریخ نگری و تاریخ نگاری»بهار و تابستان 1402 - شماره 31 رتبه: ب/ISC (20 صفحه - از 221 تا 240 )
کلیدواژه ها:توصیف فربهتوصیف و تحلیلحسن حضرتیچگونه و چراوظیفۀ مورخان
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه پژوهش نامه انتقادی متون و برنامه های علوم انسانی 1 |
نشریه تاریخ نگری و تاریخ نگاری 1 |
کلیدواژه های مرتبط
توصیف و تحلیلcurriculum developmentمبانی برنامهریزی درسیبرنامهریزی درسیThe task of historianscritiqueHasan HazratiFoundations of Curriculum DevelopmentCurriculumوظیفۀ مورخانThick descriptionبرنامه درسیحسن حضرتی.توصیف فربهHow or whyچگونه و چرانقدآموزش ابتداییprimary Education