کلیدواژه Fuzzy Multiple Criteria Decision Making (FMCDM) / (1 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Sadeghi، Arash ؛ Ahmadi، Parviz ؛ Sinaei، Mehdi ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»بهار 1391 - ویژه نامه مقالات برگزیده ششمین کنفرانس بین المللی تجارت الکترونیک رتبه: علمی-پژوهشی/ISC (16 صفحه - از 65 تا 80 )
کلیدواژه ها:performance evaluationFuzzy VikorInternet banking (IB)critical success factors (CSF's)Fuzzy Multiple Criteria Decision Making (FMCDM)Fuzzy Analytic Hierarchy Process (FAHP)
مجله (تعداد مقاله) |
---|
نشریه تحقیقات بازاریابی نوین 1 |
کلیدواژه های مرتبط
Critical Success Factors (CSFs)Fuzzy analytic hierarchy process (FAHP)Fuzzy VikorInternet banking (IB)performance evaluation
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- علمی-پژوهشی (1 مقاله)