کلیدواژه Iranian consumers / (4 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده : Saneian، Zahra Sadat ؛ نویسنده مسئول : Tabatabai‐Nasab، Seyed Mohammad ؛
مجله:Journal of System Management»Summer 2022, Volume 8 - Number 3 رتبه A (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 71 تا 82 )
کلیدواژه ها:ValueslifestyleClusteringIranian consumers
-
2.
نویسنده مسئول : Rezaei، Morteza ؛ نویسنده : Sharifian، Esmaeil ؛
مجله:new studies in sport management»Spring 2021, Volume 2 - Number 2 رتبه ب (وزارت علوم (10 صفحه - از 192 تا 201 )
کلیدواژه ها:Brand awarenessbrand loyaltyperceived qualityBrand AssociationIranian consumersSport Goods
-
3.
نویسنده مسئول : احدی، پری ؛ نویسنده : صابریان، فاطمه ؛ پانی، بهناز ؛
مجله:تحقیقات بازاریابی نوین»پاییز 1398 - شماره 34 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (18 صفحه - از 61 تا 78 )
کلیدواژه ها:تصویر ذهنی برندبرند حلالتکنیک شبکه عصبیمصرفکنندگان ایرانی.
-
4.
نویسنده : میرا، ابوالقاسم ؛ خانلری، امیر ؛ دیندار، یاشار ؛
مجله:مدیریت بازرگانی»بهار 1397، دوره دهم- شماره 1 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (20 صفحه - از 187 تا 206 )
کلیدواژه ها:محصولات آمریکاییمصرفکنندگان ایرانی و ملیگراییاعتقادات دینیخصومتتمایل به خریدمصرفمصرفکنندگانمحصولات