کلیدواژه perceived quality / (57 مقاله)
- مرتب سازی
- تاریخ
-
1.
نویسنده مسئول : محسنی مهر، کیومرث ؛ نویسنده : بوداقی خواجه نوبر، حسین ؛
مجله:مدیریت بازاریابی»تابستان 1402 - شماره 59 رتبه A+ (دانشگاه آزاد (26 صفحه - از 87 تا 112 )
کلیدواژه ها:وفاداری به برندآگاهی برندبانک سپهکیفیت ادارک شده
-
2.
نویسنده مسئول : عربشاهی، معصومه ؛ نویسنده : کوهستانیان، نیلوفر ؛ بهبودی، امید ؛
مجله:گردشگری و اوقات فراغت»بهار و تابستان 1402 - شماره 15 (18 صفحه - از 21 تا 38 )
کلیدواژه ها:ارزش درکشدهرضایت گردشگرکیفیت درکشدهمقصدهای گردشگری روستایی
-
3.
نویسنده مسئول : Nejad Mohammad Nameghi، Ehsaneh ؛ نویسنده : Asadi، Abas ؛ Khakrizi، Zahra ؛ Berangi، Mohammad Ali ؛
مجله:International Journal of Finance, Accounting and Economics Studies»spring 2023, Volume 4 - Number 1 رتبه C (دانشگاه آزاد (14 صفحه - از 65 تا 78 )
کلیدواژه ها:brand loyaltyperceived qualitybrand imagePurchase IntentionBrand AssociationKeywords: Brand Awareness
-
4.
نویسنده : Azizibabani، Mohammadhossein ؛ Yeganeh، Mansour ؛ نویسنده مسئول : Bemanian، Mohammadreza ؛
مجله:space ontology international journal»Summer 2022, Volume 11 - Number 29 رتبه A+ (دانشگاه آزاد/ISC (12 صفحه - از 75 تا 86 )
کلیدواژه ها:Residential ComplexesResidential SatisfactionIslamic lifestyleperceived qualityArchitectural Application of Nature
-
5.
تأثیر تولید سبز بر تمایل به بازخرید مصرفکننده با نقش میانجی کیفیت درکشده (مورد مطالعه: شرکت سایپا)
نویسنده : اجلی، مهدی ؛ مظفری، محمدمهدی ؛ سوری، زهرا ؛
مجله:مدیریت استاندارد و کیفیت»تابستان 1401 - شماره 44 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (37 صفحه - از 1 تا 37 )
کلیدواژه ها:شرکت سایپاتولید سبزکیفیت درکشدهبازخرید مصرفکنندهمدیریت زنجیره تأمین سبزمصرفکنندهتمایل به خرید مجددمشتریمحیطمحیط زیست
-
6.
نویسنده : کاظمی حاجی، رضا ؛ رحیمی زاده، میثم ؛ نویسنده مسئول : منظمی، امیر حسین ؛
مجله:رویکردهای نوین در مدیریت ورزشی»تابستان 1401 - شماره 37 رتبه ب (وزارت علوم/ISC (16 صفحه - از 149 تا 164 )
کلیدواژه ها:وفاداریآگاهی از برندتداعی برندکیفیت ادراکشده
-
7.
نویسنده مسئول : آندرواژ، دکتر لیلا ؛ نویسنده : آلبو نعیمی، دکتر ابراهیم ؛ افشاری، حسن ؛
مجله:اخلاق در علوم و فناوری»تابستان 1401، سال هفدهم - شماره 2 رتبه الف (وزارت علوم/ISC (4 صفحه - از 196 تا 199 )
کلیدواژه ها:نگرش برنداخلاقیات کسب و کارکیفیت ادراک شده.مسئولیت اجتماعی شرکت
-
8.
نویسنده : حمیدی زاده، علی ؛ ثانوی فرد، رسول ؛ اسدالله، مهسا ؛
مجله:مهندسی مدیریت نوین»تابستان 1401 - شماره 26 رتبه B (دانشگاه آزاد (15 صفحه - از 16 تا 30 )
کلیدواژه ها:رضایت مشتریوفاداری مشتریمسئولیت اجتماعیعملکرد کارکنانکیفیت ادراک شده خدمات
-
9.
نویسنده : غضنفری، امیرشایان ؛ حیدرزاده، کامبیز ؛ نویسنده مسئول : سقایی، عباس ؛
مجله:مدیریت کسب و کار»زمستان 1400 - شماره 52 رتبه B (دانشگاه آزاد (22 صفحه - از 288 تا 309 )
کلیدواژه ها:شبکههای اجتماعیکیفیت ادراک شدهارزش برندمحتواهای تولیدی شرکتمحتواهای تولیدی کاربرانکاربرانشبکه اجتماعی اینستاگرام
-
10.
نویسنده : Ulusoy، Vedat ؛ Akyürek، Salim ؛
مجله:PalArch's Journal of Archaeology of Egypt»Winter 2022, Volume 19 - Number 1 (17 صفحه - از 326 تا 342 )
کلیدواژه ها:qualitycustomer satisfactionhotelcustomer loyaltyperceived qualityHotel Services
کلیدواژه های مرتبط
روند انتشار مقاله
رتبه علمی
- ب (15 مقاله)
- علمی-پژوهشی (11 مقاله)
- الف (4 مقاله)
- B (3 مقاله)
- C (2 مقاله)
- A+ (2 مقاله)
- علمی-ترویجی (2 مقاله)
- A (2 مقاله)
- ج (1 مقاله)